Virsotnes Skaitlis – 1.
Šā perioda laikā jācenšas iegūt neatkarību, drosmi, uzņēmību, pašpārliecinātību un individualitāti. Šajā dzīves etapā tas ir galvenais mērķis, jo visas situācijas un ceļā sastaptie cilvēki kļūst par skolotājiem, kas palīdz virzīties uz neatkarību.
Savu iespēju intensīvs izzināšanas periods.
1. periodā.
Norāda uz nepieciešamību kļūt patstāvīgam jau no agras bērnības. Piedāvātās dzīves situācijas mācīs pašam pieņemt lēmumus un par tiem arī atbildēt, nebalstīties uz palīgiem, bet darboties patstāvīgi, savus soļus rūpīgi apdomājot.
2., 3. periodā.
Mācās līderismu un apgūst visas līderim nepieciešamās iemaņas – godīgumu, vērīgumu, drosmi, neatlaidību un noteiktību. Tas dod lielisku iespēju izciliem sasniegumiem. Līdera īpašības palīdz iegūt prasmi vest aiz sevis cilvēkus. Uzsāk savu biznesu vai arī izvēlas darbu, kas dotu lielu patstāvību. Bieži norāda uz pilnīgu karjeras maiņu.
4. periodā.
Iespējams, pēkšņi var nolemt nodarboties ar pavisam ko jaunu, tādu, kas patiešām raisa interesi. Kā jau nobrieduša personība, balstoties uz savu pieredzi, var atļauties palikt sev un savām idejām uzticīgs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 6.
Atbildības laiks par tuviniekiem, radiniekiem. Var rasties apgrūtinoša sajūta ģimenes attiecību dēļ.
Mīlestības idealizācija, par ko nākas bargi maksāt. Grūti izteikt pateicības un atzinības vārdus tuviniekiem, jo trūkst iecietības. Prasīgums, komandēšana un vēlme, lai viss notiktu pēc paša ieskatiem. Lielās rūpēs par citiem nespēj ieraudzīt savas dzīves skaistumu un harmoniju.
Visi tuvie cilvēki kļūst par skolotājiem. Skolotājs Sešnieks kā pārbaudījumuvar piespēlēt ģimenes krīzi, strauju vēsumu attiecībās. Kāds no tuviniekiem var kļūt neprātīgi egoistisks un nervozs. Uzdevums – nekļūt tādam pašam un nenovērsties no visas pasaules.
Iespējama vecāku šķiršanās vai saspīlēta atmosfēra ģimenē. Viens no šķiršanās iemesliem ir bērnu audzināšana. Grūti noturēt emocionālu līdzsvaru, nav harmonijas, nav veselības.
Var gadīties grūtības nekustama īpašuma pirkšanā. Nedrīkst nocietināties un justies kā neveiksminieks, bet jācenšas dzīvi izveidot ērtāku un patīkamāku atbilstoši esošajiem apstākļiem.
Nepieciešams atrast apmierinājumu kalpošanā citiem, dot, neko negaidot pretī, atrast līdzsvaru starp pienākumiem pret ģimeni un pašam pret sevi. Jāmācās ar visiem sadarboties.
Brieduma Skaitlis – 8.
Pirmajā ciklā. Naudas un atzinības cikls. Brīnišķīgs laiks darbam, karjerai un finansiālajam uzplaukumam. Cītīgs darbs un mācības pārvarēt apstākļus un šķēršļus, lai gūtu panākumus – mācās savu panākt ar psiholoģisko spēku, spējām, pārliecību un organizatora talantu.
Otrajā ciklā. Finansiāla brīvība šā cikla laikā ne vienmēr tiek panākta. Dominē bizness un karjera. Jāstrādā konkurences apstākļos. Reizē ar finansiālo līdzekļu pieaugumu uzrodas arī daudz kārdinājumu. Var augstu pacelties, bet var arī sāpīgi krist.
Trešajā ciklā. Apkārtējie uzskatīs par stipru un cienīs kā autoritāti. Iespējams saņemt mantojumu. Nomierināties būs grūti un, iespējams, vēl ilgi uzņemsies vadīt darbus.
Virsotnes Skaitlis – 8.
Periods, kad iegūst varu un sajūt personīgo spēku.
Būtisks progress biznesā un finanšu lietās. Rodas iespēja iepazīties ar naudu, spēku un varu. Dabiska ietekme uz citiem, pakļaušana ar savas pievilcības spēku vai gribasspēku.
Apgūst reālistisku pieeju darbam, emocijas atstājot malā. Periods, kad priekšplānā ir godkāre, konkurence, tiekšanās pēc pilnības. Bieži galvenais darba instruments ir nauda un māka ar to rīkoties. Nereti pierāda sevi zinātnes vai mākslinieciskā sfērā.
Periodā var sākt lielu biznesu, kāpt pa karjeras kāpnēm, gūt panākumus, atzīšanu. Mājas dzīve nav tik svarīga, galvenais ir karjera, panākumi.
Nedrīkst ļauties vājumam, tomēr jācenšas izvairīties no pārmērīga materiālisma un bezjūtības.
Gaidāmi lieli tēriņi, taču prātīga finanšu lietu pārvalde kopā ar cītīgu darbu atnes materiālu atdevi un morālo gandarījumu par labi paveiktu darbu.
Nevajadzētu paļauties tikai uz veiksmi, rūpīgi jāpārbauda visi fakti.
Galvenais ir kļūt par autoritāti, saprast savu patieso spēku un izmantot to kopējam labumam.
1. periodā.
Agri iegūst varu un vēlēšanos izcelties, mācās izrīkot cilvēku likteņus un ieņemt līdera pozīcijas. Var būt kompānijas līderis, izvēloties attiecīgu profesiju.
Veido karjeru. Cenšas saņemt pienācīgu atalgojumu. Grib justies piederīgs pie sabiedrības elites. Izvēlas praktiskus dzīves orientierus. Saprot, ka nepieciešama izglītība, bet nepārdzīvo, ja kādu iemeslu dēļ nav iespējams apgūt zināšanas. Noteikti meklē iespējas labi pelnīt.
No bērna var negaidīt maigumu. Piemīt personības magnētisms, tādēļ ko prasa, to arī dabū.
2., 3. periodā.
Profesionālu sasniegumu periods. Neatlaidīgi dodas uz augstiem amatiem, varu, ietekmi uz cilvēkiem. Labs laiks jaunu organizatorisko un vadības prasmju iegūšanai. Šajā laikā kļūst par reālistu, tiecas pēc īstiem mērķiem un rezultātiem, izvēlas praktiskus orientierus, tiecas nodarboties ar tādām lietām, kas ir izdevīgas vai dod priekšrocības. Sāk apzināties naudas un materiālu labumu garšu.
Spēj piedalīties dažādās intrigās pat tad, ja citos periodos tas nebija raksturīgi. Kāpjot augšup pa karjeras kāpnēm un palielinot savu bagātību, nevajadzētu aizmirst par ģimeni un tuviem cilvēkiem.
4. periodā.
Reti tiek dota iespēja doties atpūtā, un arī pats nevēlas atstāt savas pozīcijas.
Nevēlas šķirties no varas un virsotnēm, kas iegūtas iepriekšējos gados. Cenšas saglabāt vadošo lomu un strādāt, neskatoties uz vecumu. Mērķi šajā periodā var būt vairāk diženi nekā materiāli, un gūt rezultātu palīdz pārliecība, centība un cītīgs darbs.
Ja nav astoņnieka Numeroloģiskajā kodā, bet spēcīgs 3 un 6 – var šķist ļoti sarežģīts uzdevums apgūt Astoņnieka Virsotni. Neprasme novērtēt tās iespējas, kuras piedāvā dzīve. Ja tomēr aptver un tiek galā, bonusā nāk ievērojams gribasspēks.
Pārbaudījumu Skaitlis – 4.
Nauda, laiks un jebkādi citi ierobežojumi – šā perioda skolotāji. Neorganizētība, nekārtība, nepraktiskums, fantazēšana par projektiem, iespējām, kas nākotnē neko lielu nenozīmēs. Novest projektus līdz galam ir ļoti grūti.
Spējas praktiski organizēt, bet tās jāattīsta. Jāmācās cienīt disciplīnu, kārtību, organizētību, taupību, praktiskumu un cītīgu darbu.
Dažādi ierobežojumi, tajā skaitā vārga veselība. Nevajadzētu satraukties, dzīvojot ierobežojumu ietvaros, jācenšas pārvarēt nepacietību, spītību, taisnošanos.
Jāvairās no vieglas naudas pelnīšanas iespējām, azarta. Nekas nenāks bez piepūles, jebkurš panākums būs saspringta darba rezultāts.
Var brukt ģimene, jukt bizness, pasliktināties veselība. Nodzeršanās draudi, ja zaudē stabilitāti un zūd mērķi.
Brieduma Skaitlis – 2.
Pirmajā ciklā. Lēnas, pacietīgas attīstības cikls. Jāmācās sadarboties ar citiem un būt komandas loceklim, jāmācās takta izjūta, diplomātija, partnerība un kompromisa māksla.
Otrajā ciklā. Mācās labsirdību un harmoniju, atsaucas uz visu skaisto. Grūti pārdzīvot domstarpības un strīdus, tādēļ jācenšas izvairīties no konfliktiem.
Trešajā ciklā. Pacietība un sadarbība – cikla galvenās īpatnības. Jācenšas saprast mājienus, savu vajag censties panākt klusi, pacietīgi, neiznākot pirmajā plānā.
Virsotnes Skaitlis – 9.
Šajā periodā uzmanība vairāk tiek pievērsta sabiedriskai darbībai, visas cilvēces interesēm.
Iespējamas emocionālās krīzes, taču jāsaprot, ka darbs ar emocijām ir daļa no izaugsmes procesa.
Var noslēgties dažādi sakari, laulība, projekti, darbs, paņemot līdzi grūtsirdību un zaudējuma sāpes.
Gadi, kad paplašinās redzējums, atklājas talanti, mākslinieciskā degsme. Jābūt gatavam izrādīt iecietību un mīlestību pret citiem. Par misiju kļūst prasme iedvesmot, ar viedumu uzlabot citu dzīvi.
Laiks, kad saņem apbalvojumus, uzplaiksnī veiksme, parādās daudz naudas garīgām vajadzībām. Jāsaprot, ka ražas saņemšana pakļaujas enerģētiskai mijiedarbībai: atdodot negaidīt atpakaļ. Jo vaļsirdīgāk un nesavtīgāk pašam piederošais tiks atdots pasaulei, jo vairāk tiks saņemts no tās.
Grūtības visu laiku mīlēt un būt pacietīgam. Pareizi saprotot savu vajadzību pozīcijas, Deviņnieks var sasniegt labus rezultātus mākslā, rakstniecībā, pasniedzēja amatā, garīguma meklējumos, starptautiskā biznesā.
1. periodā.
Priekš sava vecuma gudrs un prātīgs. Ātri uztver koncepcijas, kuras citiem vienaudžiem vēl ilgi liksies nepieejamas. Pat ja nav izteikti spēcīgu talantu, visu darot ar pārliecību un dramatismu, pievelk cilvēku uzmanību. Kā atbalsts var kļūt intuīcija un mākslinieciskā iedvesma.
Agri var zaudēt radiniekus, tādēļ ātri jākļūst pieaugušam. Vecākiem vajag palīdzēt bērnam orientēties interesēs un parūpēties par vispusīgu izglītību.
2., 3. periodā.
Labs laiks sadarbībai ar ārzemniekiem un augstākās izglītības apgūšanai. Profesija, kas paredz tālus braucienus, darbību humanitārās, labdarības organizācijās.
Var daudz uzzināt, iemācīties, tiesa, zināšanas pārsvarā būs teorētiskas, nesaistītas ar peļņas saņemšanu. Tiek iegūts īpašs spēks, kas turpmāk palīdz tikt galā ar jebkuru lietu.
Šajā periodā, kaut ko savā dzīvē noslēdzot, tiek atbrīvota iespēja virzīties tālāk. Jo vairāk atdod, jo vairāk saņem.
4. periodā.
Materiāls nodrošinājums, garīgās bagātības, sajūta, ka dzīvei ir nozīme. Vecumdienās var palikt vienatnē, tikai ar nedaudziem saglabājot emocionālas, uzticamas attiecības.
Ja nav deviņnieka Numeroloģiskajā kodā: nepamet sajūta, ka nav tikts galā ar globāliem uzdevumiem, kurus piespēlējusi dzīve, tādēļ šķiet, ka periods velkas kā gliemezis. Jātiek skaidrībā ar tādiem jēdzieniem kā līdzcietība, atklātība un citu cilvēku izprašana, jāstrādā pie radošo spēju atklāšanas.
Pārbaudījumu Skaitlis – 2.
Viens no sabiedriskajiem skaitļiem. Saasināts jūtīgums pret jebkādām savstarpējām attiecībām. Negatīvais: bailes, biklums, pārliecības trūkums. Prasme no ”mušas uzpūst ziloni”. Pārlieku liela uzmanība, “ko citi padomās”, nospiežot savu “es”.
Jāiemācās balanss: pašam neuzsēsties un citu neuzsēdināt sev uz kakla. Ļoti stipri izpaužas greizsirdība. Jāsaprot, kad tam ir pamats un kad tas ir tikai izdomājums.
Jābūt harmonijā pašam ar sevi. Cenšanās žonglēt starp diviem pretrunīgiem spēkiem. Vajadzētu atrast zelta vidusceļu un pamēģināt noturēties līdzsvarā.
Smalka intuīcija, izsmalcināta uztvere. Iemācoties līdzjūtību, sapratni, ar to var palīdzēt apkārtējiem, nezaudējot sevi.
Brieduma Skaitlis – 6.
Pirmajā ciklā. Atbildība par tuviniekiem. Laiks jāvelta tuvinieku un draugu atbalstīšanai, kā arī palīdzības saņemšanai no viņiem. Piedalīšanās sabiedriskajā dzīvē, māksliniecisko spēju parādīšanās.
Otrajā ciklā. Laulība, ģimene un atbildība. Ja attiecības nav pietiekami dziļas vai pajukušas jau pirms šā cikla, tad – šķiršanās periods. Labvēlīgs laiks biznesa uzsākšanai, īpaši tāda, kas orientēts uz apkalpojošo sfēru. Atklājas talanti dārzkopībā, zīmēšanā, mūzikā (dziedāšana), dekoratīvajā mākslā un literatūrā.
Trešajā ciklā. Ģimenes ielenkums, nodarbošanās ar māju un dārzu, aktīvs darbs savu mājinieku labā. Brīnišķīgs laiks mājās sēdētājam. Līdzās daudzām citām interesēm var parādīties arī dabas aizsardzība.
Virsotnes Skaitlis – 5.
Jābūt gatavam pārmaiņām, piedzīvojumiem un nenoteiktībai. Jāiemācās būt elastīgam un daudzpusīgam, nodarboties vienlaikus ar vairākām lietām, tikties ar dažādiem cilvēkiem.
Periods, kas mazina pagātnes ierobežojumus, nes brīvību un neatkarību. Nejaušību un iekšēja nemiera laiks. Dota iespēja gūt jaunas zināšanas, doties braucienos, paplašināt paziņu loku, rast jaunas aizraušanās.
Iesaistīšanās sabiedriskajā dzīvē, var pakāpties pa karjeras kāpnēm, labs laiks tirdzniecībai un reklāmai. Tas nav mājās sēdēšanas un saimniecisko darbu periods, te galvenais – iemācīties pielāgoties, ticēt, ka galu galā viss notiek tā, kā jānotiek.
Piecnieks parasti rada brīvību un neatkarību, tādēļ labāk neuzņemties ilgtermiņa saistības ne profesionālajā, ne personīgajā dzīvē.
1. periodā.
Interesants šķiet viss, kas notiek uz pasaules, tāpēc apstāties pie kaut kā viena ir ļoti grūti. Viss šķiet pārāk šaurs un aprobežots. Notiek individualitātes un neatkarības izpaušanās, tādējādi parādās spēja stāties pretī jebkuriem ierobežojumiem, sabiedrības vai tuvinieku diktātam. Ir aktīvs, labi padodas mācības, taču nekur pilnībā neiedziļinās. Ļoti patīk ceļot, un cenšas šim nolūkam izmantot jebkuru iespēju. Notiek aktīva seksuālā nobriešana, tāpēc atbilstošas intereses parādās diezgan agri.
Ja bērnam Pirmā Virsotne ir 5, tad viņa dzīvi vajag vadīt inteliģenti un diplomātiski, prasmīgi dozējot brīvību un disciplīnu.
2., 3. periodā.
Periods piesātināts ar pārmaiņām, ceļojumiem, komunicēšanos ar dažādiem cilvēkiem un interesantu profesionālo darbību. Dota iespēja sevi realizēt. Tādēļ labi, ja profesija vai nodarbošanās dod iespēju aktīvai darbībai. Grūti nosēdēt uz vietas, „laist saknes”. Daudz iespēju mainīt nodarbošanās sfēru, bet nevajag nodedzināt aiz sevis visus tiltus. Var būt kāda nenoteiktība un daudz pārmaiņu ģimenes dzīvē.
4. periodā.
Panākumi sfērās, kas saistītas ar saskarsmi un vārda mākslu – literatūru, uzstāšanos, reklāmu, tirgu, darījumiem. Atklājas daudzas lietas, kas dod iespēju līdz sirmam vecumam saglabāt interesi par dzīvi, mīlestību uz ceļojumiem, piedzīvojumiem. Iespējas apmeklēt vietas, par kurām agrāk sapņots, bet ko dažādu iemeslu dēļ nevarēja atļauties. Piecnieks vienmēr nes līdzi kaut ko negaidītu un neprognozējamu, tādēļ svarīgi saglabāt aukstasinību un domu skaidrību, lai perioda vibrācijas izmantotu, izbaudot saskarsmi un izpriecas.
Ja nav piecnieka Numeroloģiskajā kodā: periods šķiet ļoti nestabils, pārmaiņu pilns laiks, nedod iespēju nodarboties ar kaut ko vienu nopietni. Piecnieks prasa aktīvi iesaistīties ārējā dzīvē, un tie, kas dod priekšroku uz iekšu vērstai attīstībai, jūtas neapmierināti.
Pārbaudījumu Skaitlis – 2.
Viens no sabiedriskajiem skaitļiem. Saasināts jūtīgums pret jebkādām savstarpējām attiecībām. Negatīvais: bailes, biklums, pārliecības trūkums. Prasme no ”mušas uzpūst ziloni”. Pārlieku liela uzmanība, “ko citi padomās”, nospiežot savu “es”.
Jāiemācās balanss: pašam neuzsēsties un citu neuzsēdināt sev uz kakla. Ļoti stipri izpaužas greizsirdība. Jāsaprot, kad tam ir pamats un kad tas ir tikai izdomājums.
Jābūt harmonijā pašam ar sevi. Cenšanās žonglēt starp diviem pretrunīgiem spēkiem. Vajadzētu atrast zelta vidusceļu un pamēģināt noturēties līdzsvarā.
Smalka intuīcija, izsmalcināta uztvere. Iemācoties līdzjūtību, sapratni, ar to var palīdzēt apkārtējiem, nezaudējot sevi.