Virsotnes Skaitlis – 6.
Mīlestības, ģimenes attiecību, sabiedriskās dzīves virsotne. Šajos gados vairāk nākas rūpēties par tuviniekiem. Dzīve prasa atjaunot līdzsvaru un harmoniju ģimenes dzīvē. Labi apmācīt kādu, konsultēt. Iespējamas laulības, sekmīga iepazīšanās. Ja ģimenē ir problēmas, var izšķirties. Var sajust, ka rūpes tiek atdotas ģimenei, tuviniekiem, dzīvniekiem. Jākoncentrējas uz enerģijas atdošanu ģimenei, kalpošanu citiem, tieši tad nāk arī nauda.
Lielākie materiālie resursi jātērē ģimenes vajadzībām.
Pastiprināta interese par mākslu, mūziku, glezniecību un visu, kas palīdz radīt skaistumu un harmoniju apkārtējā dzīvē.
1. periodā.
Jau no agras bērnības tiek mācīts uzņemties atbildību par ģimeni. Iespējams, ir jārūpējas par mazākiem brāļiem, māsām, vecmāmiņu utt. Agri iemācās gatavot ēst, darīt saimnieciskus darbus. Augsti vērtē ģimenes tradīcijas. Novērtē draugus, cenšas palīdzēt un saņemt atbalstu. Negatīvā puse: dažreiz draugi ir pirmajā vietā un mājas rūpes paliek novārtā. Bieži šķiras vecāki vai veidojas situācijas, kas ir tuvu tam.
Jauniešiem tiek uzlikti papildu pienākumi.
Jaunieši tendēti agri dibināt ģimenes attiecības. Jāuzmanās, lai citi neizmanto.
Periods labvēlīgs muzikālo un māksliniecisko talantu attīstībai.
2., 3. periodā.
Iesaistīšanās sabiedriskajā dzīvē. Parādās interese par politiku vai sāk strādāt darbu, kas nepieciešams citiem. Raisās mākslinieciskums, kas var ietekmēt profesijas maiņu. Pastiprināta tieksme pēc komforta un patīkamas dzīves.
Vēlme iegādāties māju, vasarnīcu, jaunas mēbeles utt.
Ja iepriekšējos gados nav nodibināta ģimene, tagad tam pienācis laiks.
4. periodā.
Daudz laika velta mājas dzīvei (mājās tupētājs), cenšas izskaistināt un pilnveidot mitekli. Daudz laika velta ģimenes dzīvei, mazbērnu auklēšanai, nodod pieredzi nākamajām paaudzēm.
Parasti šie gadi ir piepildīti ar mīlestību, mieru un sapratni.
Ja nav sešnieka Numeroloģiskajā kodā, bet dominē sociālie skaitļi 1, 5, 8, tad ir ļoti grūti pārdzīvot šo periodu, grūtības rūpēties par tuviniekiem. Rodas sajūta, ka velti tiek tērēts laiks. Nesapratne par notiekošo.
Ejot uz mērķi “pāri līķiem”, par katru cenu – uzreiz var saņemt pēc nopelniem.
Pārbaudījumu Skaitlis – 2.
Viens no sabiedriskajiem skaitļiem. Saasināts jūtīgums pret jebkādām savstarpējām attiecībām. Negatīvais: bailes, biklums, pārliecības trūkums. Prasme no ”mušas uzpūst ziloni”. Pārlieku liela uzmanība, “ko citi padomās”, nospiežot savu “es”.
Jāiemācās balanss: pašam neuzsēsties un citu neuzsēdināt sev uz kakla. Ļoti stipri izpaužas greizsirdība. Jāsaprot, kad tam ir pamats un kad tas ir tikai izdomājums.
Jābūt harmonijā pašam ar sevi. Cenšanās žonglēt starp diviem pretrunīgiem spēkiem. Vajadzētu atrast zelta vidusceļu un pamēģināt noturēties līdzsvarā.
Smalka intuīcija, izsmalcināta uztvere. Iemācoties līdzjūtību, sapratni, ar to var palīdzēt apkārtējiem, nezaudējot sevi.
Brieduma Skaitlis – 4.
Pirmajā ciklā. Laiks mācīties, ieviest kārtību un uzturēt labu veselību. Cītīgi jāstrādā un jāliek dzīves pamati. Var būt arī materiālas grūtības, dvēseles siltuma trūkums un nesaprašanās ar tuviem cilvēkiem.
Otrajā ciklā. Darbs, karjera, ģimene, mājas iegāde. Nepietiek brīvā laika, jo daudz pienākumu.
Trešajā ciklā. Kārtība, mācās gūt apmierinājumu no labi padarīta darba. Brieduma gadi, visticamāk, būs stabili un droši.
Virsotnes Skaitlis – 4.
Laiks, kad cilvēka dzīve tiek būvēta uz stabila un noturīga pamata. Tas parasti saistās ar māju, karjeru un ģimeni. Nelokāmība, saspringts darbs, pacietība, plānošana, organizācija, akurātība, metodiska virzīšanās uz priekšu un prasme turēt doto vārdu – tas viss jāiemācās, atrodoties šajā virsotnē. Ieteicama ideju praktiska izmantošana un ieviešana, kā arī savas vietas atrašana materiālajā pasaulē. Šajā laikā nedrīkst slinkot. Pūles, kas pieliktas šajā periodā, atmaksāsies visā turpmākajā dzīvē. Jāiemācās piezemēt savu enerģiju, radīt kaut ko ilgtermiņā un to noturēt. Nauda, laiks un jebkādi ierobežojumi – tie ir uztverami kā skolotāji. Nepieciešams būt pacietīgam un reālistiski pieiet izvirzītajiem mērķiem. Apzinīgi jāuztur pozitīva attieksme pret dzīvi. Noderēs arī drosme.
1. periodā.
Jau no bērnības aug kā nopietns, pamatīgs, krietns cilvēks. Tiecas pēc tradicionālām vispārpieņemtām lietām, uzmanīgi ieklausās vecāku viedoklī. Var agri uzņemties rūpes, atbildību par ģimeni, ātri stāties laulībā. Prasīgs pret mācībām, kaut arī tās ne vienmēr viegli padodas (vajag izanalizēt Dzīves Ceļa Skaitli). Dod priekšroku tam, kas ir praktisks, reāls, taustāms, konkrēts. Nereti materiālās grūtības vecāku ģimenē var atņemt bērnības prieku, jo jāņem dalība ģimenes lietās, lai palīdzētu un atvieglotu rūpju slogu, kas gulstas uz vecāku pleciem.
2., 3. periodā.
Kļūst solīds, domā par nepieciešamību uzcelt māju, radīt pēcnācējus, turpināt savu dzimtu. Ja vēl nav ģimenes, nodibinās ciešas saites.
Ar sava darba rezultātiem cenšas kļūt par autoritāti un cienījamu cilvēku. Piemīt vajadzīgā izturība, lai īstenotu iecerēto.
Celtniecība, darbs lauksaimniecībā, kā arī jebkurš cits darbs, kas saistīts ar kārtības ieviešanu, atbildību un disciplīnu.
Var nonākt laika un naudas trūkumā. Iespējams, sāk draudzēties ar “zaļo pūķi”.
4. periodā.
Strādā, kamēr vien ļauj veselība. Augstu vērtē visu to, ko ir sasniedzis, un cenšas savu pieredzi nodot tālāk citiem. Ja nebaidās no darba un tiecas pēc progresa, tad savā dzīvē var sasniegt kaut ko svarīgu. Patīk pamācīt, reizēm izrāda īgnumu.
Ja nav četrinieka Numeroloģiskajā kodā: sajūta, ka dzīve ierobežo un nav izejas. Laiks it kā palēnina gaitu, ģimenes pienākumi un darbs gulstas uz pleciem kā smaga nasta. Un tas viss liecina tikai par vienu – stabilitāti.
Pārbaudījumu Skaitlis – 0.
Nulle simbolizē reizē pilnību vai tukšumu. Dzīvē gadās viss vai nekas no problēmām atkarībā no tā, kā pats uz to skatās un izdzīvo.
Vienlaikus ir brīvības iespēja peldēt pa straumi vai pacelties virs tās. Var radīt savu pasauli, pilnu mīlestības, līdzjūtības, tīrības, atbildības un gaišredzības.
Taču šajā periodā tiek pārdzīvots pašpārliecības trūkums un neskaidri priekšstati pašam par sevi. Kopumā tas nav viegli. Milzīga atbildība, sajūta, ka neko nesaprot. Nedrīkst nevienu nosodīt, jāizvairās no jebkādiem aizspriedumiem, jo būs darīšana ar dažādiem cilvēkiem.
“Augšā” gaida, ka persona šā perioda noslēgumā parādīs garīgās zināšanas un attīstīsies. Jānes garīguma gaisma. Meditācijas, lūgšanas un pozitīva vizualizēšana palīdzēs radīt savu ideālo pasauli.
Dažādi pārbaudījumi un mācības būs saistītas ar padziļinātu dzīves izpratni. Vajag atcerēties, ka šajā periodā cilvēks pats sev rada problēmas. Atbildība pašam pret sevi, jo neviens, izņemot pašu, pie problēmām netur. Viss atkarīgs no paša – iespējas nav ierobežotas.
Brieduma Skaitlis – 2.
Pirmajā ciklā. Lēnas, pacietīgas attīstības cikls. Jāmācās sadarboties ar citiem un būt komandas loceklim, jāmācās takta izjūta, diplomātija, partnerība un kompromisa māksla.
Otrajā ciklā. Mācās labsirdību un harmoniju, atsaucas uz visu skaisto. Grūti pārdzīvot domstarpības un strīdus, tādēļ jācenšas izvairīties no konfliktiem.
Trešajā ciklā. Pacietība un sadarbība – cikla galvenās īpatnības. Jācenšas saprast mājienus, savu vajag censties panākt klusi, pacietīgi, neiznākot pirmajā plānā.
Virsotnes Skaitlis – 1.
Šā perioda laikā jācenšas iegūt neatkarību, drosmi, uzņēmību, pašpārliecinātību un individualitāti. Šajā dzīves etapā tas ir galvenais mērķis, jo visas situācijas un ceļā sastaptie cilvēki kļūst par skolotājiem, kas palīdz virzīties uz neatkarību.
Savu iespēju intensīvs izzināšanas periods.
1. periodā.
Norāda uz nepieciešamību kļūt patstāvīgam jau no agras bērnības. Piedāvātās dzīves situācijas mācīs pašam pieņemt lēmumus un par tiem arī atbildēt, nebalstīties uz palīgiem, bet darboties patstāvīgi, savus soļus rūpīgi apdomājot.
2., 3. periodā.
Mācās līderismu un apgūst visas līderim nepieciešamās iemaņas – godīgumu, vērīgumu, drosmi, neatlaidību un noteiktību. Tas dod lielisku iespēju izciliem sasniegumiem. Līdera īpašības palīdz iegūt prasmi vest aiz sevis cilvēkus. Uzsāk savu biznesu vai arī izvēlas darbu, kas dotu lielu patstāvību. Bieži norāda uz pilnīgu karjeras maiņu.
4. periodā.
Iespējams, pēkšņi var nolemt nodarboties ar pavisam ko jaunu, tādu, kas patiešām raisa interesi. Kā jau nobrieduša personība, balstoties uz savu pieredzi, var atļauties palikt sev un savām idejām uzticīgs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 2.
Viens no sabiedriskajiem skaitļiem. Saasināts jūtīgums pret jebkādām savstarpējām attiecībām. Negatīvais: bailes, biklums, pārliecības trūkums. Prasme no ”mušas uzpūst ziloni”. Pārlieku liela uzmanība, “ko citi padomās”, nospiežot savu “es”.
Jāiemācās balanss: pašam neuzsēsties un citu neuzsēdināt sev uz kakla. Ļoti stipri izpaužas greizsirdība. Jāsaprot, kad tam ir pamats un kad tas ir tikai izdomājums.
Jābūt harmonijā pašam ar sevi. Cenšanās žonglēt starp diviem pretrunīgiem spēkiem. Vajadzētu atrast zelta vidusceļu un pamēģināt noturēties līdzsvarā.
Smalka intuīcija, izsmalcināta uztvere. Iemācoties līdzjūtību, sapratni, ar to var palīdzēt apkārtējiem, nezaudējot sevi.
Brieduma Skaitlis – 2.
Pirmajā ciklā. Lēnas, pacietīgas attīstības cikls. Jāmācās sadarboties ar citiem un būt komandas loceklim, jāmācās takta izjūta, diplomātija, partnerība un kompromisa māksla.
Otrajā ciklā. Mācās labsirdību un harmoniju, atsaucas uz visu skaisto. Grūti pārdzīvot domstarpības un strīdus, tādēļ jācenšas izvairīties no konfliktiem.
Trešajā ciklā. Pacietība un sadarbība – cikla galvenās īpatnības. Jācenšas saprast mājienus, savu vajag censties panākt klusi, pacietīgi, neiznākot pirmajā plānā.
Virsotnes Skaitlis – 6.
Mīlestības, ģimenes attiecību, sabiedriskās dzīves virsotne. Šajos gados vairāk nākas rūpēties par tuviniekiem. Dzīve prasa atjaunot līdzsvaru un harmoniju ģimenes dzīvē. Labi apmācīt kādu, konsultēt. Iespējamas laulības, sekmīga iepazīšanās. Ja ģimenē ir problēmas, var izšķirties. Var sajust, ka rūpes tiek atdotas ģimenei, tuviniekiem, dzīvniekiem. Jākoncentrējas uz enerģijas atdošanu ģimenei, kalpošanu citiem, tieši tad nāk arī nauda.
Lielākie materiālie resursi jātērē ģimenes vajadzībām.
Pastiprināta interese par mākslu, mūziku, glezniecību un visu, kas palīdz radīt skaistumu un harmoniju apkārtējā dzīvē.
1. periodā.
Jau no agras bērnības tiek mācīts uzņemties atbildību par ģimeni. Iespējams, ir jārūpējas par mazākiem brāļiem, māsām, vecmāmiņu utt. Agri iemācās gatavot ēst, darīt saimnieciskus darbus. Augsti vērtē ģimenes tradīcijas. Novērtē draugus, cenšas palīdzēt un saņemt atbalstu. Negatīvā puse: dažreiz draugi ir pirmajā vietā un mājas rūpes paliek novārtā. Bieži šķiras vecāki vai veidojas situācijas, kas ir tuvu tam.
Jauniešiem tiek uzlikti papildu pienākumi.
Jaunieši tendēti agri dibināt ģimenes attiecības. Jāuzmanās, lai citi neizmanto.
Periods labvēlīgs muzikālo un māksliniecisko talantu attīstībai.
2., 3. periodā.
Iesaistīšanās sabiedriskajā dzīvē. Parādās interese par politiku vai sāk strādāt darbu, kas nepieciešams citiem. Raisās mākslinieciskums, kas var ietekmēt profesijas maiņu. Pastiprināta tieksme pēc komforta un patīkamas dzīves.
Vēlme iegādāties māju, vasarnīcu, jaunas mēbeles utt.
Ja iepriekšējos gados nav nodibināta ģimene, tagad tam pienācis laiks.
4. periodā.
Daudz laika velta mājas dzīvei (mājās tupētājs), cenšas izskaistināt un pilnveidot mitekli. Daudz laika velta ģimenes dzīvei, mazbērnu auklēšanai, nodod pieredzi nākamajām paaudzēm.
Parasti šie gadi ir piepildīti ar mīlestību, mieru un sapratni.
Ja nav sešnieka Numeroloģiskajā kodā, bet dominē sociālie skaitļi 1, 5, 8, tad ir ļoti grūti pārdzīvot šo periodu, grūtības rūpēties par tuviniekiem. Rodas sajūta, ka velti tiek tērēts laiks. Nesapratne par notiekošo.
Ejot uz mērķi “pāri līķiem”, par katru cenu – uzreiz var saņemt pēc nopelniem.
Pārbaudījumu Skaitlis – 2.
Viens no sabiedriskajiem skaitļiem. Saasināts jūtīgums pret jebkādām savstarpējām attiecībām. Negatīvais: bailes, biklums, pārliecības trūkums. Prasme no ”mušas uzpūst ziloni”. Pārlieku liela uzmanība, “ko citi padomās”, nospiežot savu “es”.
Jāiemācās balanss: pašam neuzsēsties un citu neuzsēdināt sev uz kakla. Ļoti stipri izpaužas greizsirdība. Jāsaprot, kad tam ir pamats un kad tas ir tikai izdomājums.
Jābūt harmonijā pašam ar sevi. Cenšanās žonglēt starp diviem pretrunīgiem spēkiem. Vajadzētu atrast zelta vidusceļu un pamēģināt noturēties līdzsvarā.
Smalka intuīcija, izsmalcināta uztvere. Iemācoties līdzjūtību, sapratni, ar to var palīdzēt apkārtējiem, nezaudējot sevi.