Virsotnes Skaitlis – 3.
Svarīga pašizteikšanās. Daudz emociju, iztēles un radošā gara. Mācās priecāties par dzīvi, atrast nestandarta risinājumus, izklāstīt savas domas un komunicēt ar apkārtējiem. Periodam piemīt dabiska tieksme pievilkt naudu un vieglu dzīvi, tādēļ cilvēks var justies apspiests, strādājot uzņēmumā, kur stingri jāievēro darba grafiks. Disciplīna var kļūt par aktuālu problēmu.
Visās dzīves jomās vajadzīgs demonstrēt optimismu un pozitīvu attieksmi.
Ļoti romantisks laiks – iemīlas pats un patīk arī citiem. Iespējama laulības noslēgšana, taču tā, visdrīzāk, nebūs pārāk noturīga, jo ir vēlme vairīties no atbildības un dot priekšroku dzīves svinēšanai.
1. periodā.
Kopš bērnības ir iespējas attīstīt savus radošos talantus, bet, tā kā trijniekam nepatīk disciplīna un pacietīga darbošanās, daudzi tā arī neizmanto savu potenciālu. Tāpēc bērnam jāliek un jāpiespiež darīt to, kas patīk. Ja viņš netiek kontrolēts, daudz laika tiek izšķiests pļāpām, paviršām izklaidēm. Vajadzīga vecāku palīdzība, lai atrastu ceļu dzīvē sevis realizēšanai. Tiek daudz kas izmēģināts, kamēr atrod īsto nodarbošanos.
2., 3. periodā.
Laiks strādāt ar emocijām un iemācīties izteikt to, kas uz sirds. Uzplaukst talanti, panākumi karjerā. Darbības sfēras, kas saistītas ar saskarsmi (žurnālists, rakstnieks, aktieris), no kā tiek gūts emocionāls apmierinājums. Paaugstināts romantisms noved pie mīlas trijstūra. Lai izvairītos no šādām situācijām, labāk laiku veltīt mācībām.
4. periodā.
Noslēdzošais etaps ir radošs un prieka pilns, persona ilgi saglabā jauneklīgu jūtu svaigumu. Periods piedāvā daudz prieka no saskarsmes ar draugiem, dzīves baudīšanas un radošas pašizteikšanās. Vajadzēs daudz komunicēt, piekopt kustīgu dzīvesveidu, neizjūtot finansiālas problēmas. Var rakstīt memuārus vai kādu citu darbu, kas atspoguļo bagāto dzīves pieredzi. Labi apgūt jaunas zināšanas.
Ja trijnieka nav Numeroloģiskajā kodā: iespējams, nebūs viegli rīkoties brīvi, bez šabloniem un priekšrakstiem. Meklējot īsto dzīves nodarbošanos, kas patīk, var iztērēt daudz laika un enerģijas veltīgi. Var parādīties tieksme uz depresiju un negatīva attieksme pret dzīvi.
Pārbaudījumu Skaitlis – 6.
Atbildības laiks par tuviniekiem, radiniekiem. Var rasties apgrūtinoša sajūta ģimenes attiecību dēļ.
Mīlestības idealizācija, par ko nākas bargi maksāt. Grūti izteikt pateicības un atzinības vārdus tuviniekiem, jo trūkst iecietības. Prasīgums, komandēšana un vēlme, lai viss notiktu pēc paša ieskatiem. Lielās rūpēs par citiem nespēj ieraudzīt savas dzīves skaistumu un harmoniju.
Visi tuvie cilvēki kļūst par skolotājiem. Skolotājs Sešnieks kā pārbaudījumuvar piespēlēt ģimenes krīzi, strauju vēsumu attiecībās. Kāds no tuviniekiem var kļūt neprātīgi egoistisks un nervozs. Uzdevums – nekļūt tādam pašam un nenovērsties no visas pasaules.
Iespējama vecāku šķiršanās vai saspīlēta atmosfēra ģimenē. Viens no šķiršanās iemesliem ir bērnu audzināšana. Grūti noturēt emocionālu līdzsvaru, nav harmonijas, nav veselības.
Var gadīties grūtības nekustama īpašuma pirkšanā. Nedrīkst nocietināties un justies kā neveiksminieks, bet jācenšas dzīvi izveidot ērtāku un patīkamāku atbilstoši esošajiem apstākļiem.
Nepieciešams atrast apmierinājumu kalpošanā citiem, dot, neko negaidot pretī, atrast līdzsvaru starp pienākumiem pret ģimeni un pašam pret sevi. Jāmācās ar visiem sadarboties.
Brieduma Skaitlis – 9.
Pirmajā ciklā. Pašaizliedzīga kalpošana un atmaksa. Attīsta līdzcietību, plašu skatu uz cilvēci un patiesas rūpes par tuvu cilvēku labklājību. Interesē tas, kas neattiecas uz ikdienišķām vajadzībām. Vēlams iegūt augstāko izglītību.
Otrajā ciklā. Ceļojumi, politika, izglītība. Pilnveidošanās caur plašāku mīlestības izpratni un pašaizliedzīgu kalpošanu. Darbs tiek virzīts pasaules, planētas pilnveidošanai, palīdzībai nelaimīgajiem un dziedniecībai.
Trešajā ciklā. Pūles virzītas uz daudz nozīmīgākiem uzdevumiem un misijām – atbrīvošanu, piedošanu un dzīves mistēriju izprašanu. Rodas saikne starp cilvēka eksistenci un vispārējo garīgo enerģiju.
Emocionāls laiks līdz brīdim, kamēr saprot, ka dzīvē viss ir tikai daļiņa no lielā kosmiskā plāna. Jāmācās šķirties.
Virsotnes Skaitlis – 9.
Šajā periodā uzmanība vairāk tiek pievērsta sabiedriskai darbībai, visas cilvēces interesēm.
Iespējamas emocionālās krīzes, taču jāsaprot, ka darbs ar emocijām ir daļa no izaugsmes procesa.
Var noslēgties dažādi sakari, laulība, projekti, darbs, paņemot līdzi grūtsirdību un zaudējuma sāpes.
Gadi, kad paplašinās redzējums, atklājas talanti, mākslinieciskā degsme. Jābūt gatavam izrādīt iecietību un mīlestību pret citiem. Par misiju kļūst prasme iedvesmot, ar viedumu uzlabot citu dzīvi.
Laiks, kad saņem apbalvojumus, uzplaiksnī veiksme, parādās daudz naudas garīgām vajadzībām. Jāsaprot, ka ražas saņemšana pakļaujas enerģētiskai mijiedarbībai: atdodot negaidīt atpakaļ. Jo vaļsirdīgāk un nesavtīgāk pašam piederošais tiks atdots pasaulei, jo vairāk tiks saņemts no tās.
Grūtības visu laiku mīlēt un būt pacietīgam. Pareizi saprotot savu vajadzību pozīcijas, Deviņnieks var sasniegt labus rezultātus mākslā, rakstniecībā, pasniedzēja amatā, garīguma meklējumos, starptautiskā biznesā.
1. periodā.
Priekš sava vecuma gudrs un prātīgs. Ātri uztver koncepcijas, kuras citiem vienaudžiem vēl ilgi liksies nepieejamas. Pat ja nav izteikti spēcīgu talantu, visu darot ar pārliecību un dramatismu, pievelk cilvēku uzmanību. Kā atbalsts var kļūt intuīcija un mākslinieciskā iedvesma.
Agri var zaudēt radiniekus, tādēļ ātri jākļūst pieaugušam. Vecākiem vajag palīdzēt bērnam orientēties interesēs un parūpēties par vispusīgu izglītību.
2., 3. periodā.
Labs laiks sadarbībai ar ārzemniekiem un augstākās izglītības apgūšanai. Profesija, kas paredz tālus braucienus, darbību humanitārās, labdarības organizācijās.
Var daudz uzzināt, iemācīties, tiesa, zināšanas pārsvarā būs teorētiskas, nesaistītas ar peļņas saņemšanu. Tiek iegūts īpašs spēks, kas turpmāk palīdz tikt galā ar jebkuru lietu.
Šajā periodā, kaut ko savā dzīvē noslēdzot, tiek atbrīvota iespēja virzīties tālāk. Jo vairāk atdod, jo vairāk saņem.
4. periodā.
Materiāls nodrošinājums, garīgās bagātības, sajūta, ka dzīvei ir nozīme. Vecumdienās var palikt vienatnē, tikai ar nedaudziem saglabājot emocionālas, uzticamas attiecības.
Ja nav deviņnieka Numeroloģiskajā kodā: nepamet sajūta, ka nav tikts galā ar globāliem uzdevumiem, kurus piespēlējusi dzīve, tādēļ šķiet, ka periods velkas kā gliemezis. Jātiek skaidrībā ar tādiem jēdzieniem kā līdzcietība, atklātība un citu cilvēku izprašana, jāstrādā pie radošo spēju atklāšanas.
Pārbaudījumu Skaitlis – 3.
Šā skaitļa periodā var nomākt savu individualitāti un radošo dabu. Katru reizi, kad vajag uz kādu atstāt iespaidu, māc šaubas, bet pēc tam, kad viss beidzies, nodarbojas ar pārspīlētu paškritiku.
Pārliecības trūkums reti ļauj pilnvērtīgi izpausties. Parādās komunicēšanās bailes, visbiežāk kā aizsegu izmantojot uzspēlētu, nedabīgu uzjautrināšanos.
Jāmeklē radoša izeja – dziedāšana, dejošana, rakstīšana. Var aizrauties ar kādu spēli, lai izmantotu savu radošo potenciālu. Jāmācās novērtēt sevi, savus talantus, radošo garu. Jāvērtē sevi augstāk, nekā to dara citi. Nokļūst tādās situācijās, kad nepieciešams skaidri un lakoniski izteikt savas domas. Palīdz svešvalodu mācīšanās, aktīva komunicēšanās ar svešiniekiem. Jāiemācās runāt no visas sirds, izteikt jūtas, jo vārdiem dzīvē ir liela nozīme.
Negatīvais: paviršība, pārspīlēšana, pļāpāšana, enerģijas izšķiešana, egocentriskums, kaprīzums, vēlme sarunā dzirdēt tikai sevi.
Nepieciešams iemācīties izmantot šā perioda pozitīvās īpašības, atvērt savu radošo potenciālu un radīt mīlošu, drosmīgu, pozitīvu un priecīgu garu.
Brieduma Skaitlis – 3.
Pirmajā ciklā. Pašizteikšanās un prieks. Atklājas spējas mākslā, literatūrā. Jāmācās izteikt savas domas, paust savu radošo darbību draugu pulkā. Var nodoties pasaulīgai dzīvei.
Otrajā ciklā. Jāmācās pieiet situācijām nestandarta veidā, jāizmēģina radošās profesijas, īpaši tādas, kas prasa sevi izteikt ar vārdu palīdzību, piemēram, žurnālistika.
Trešajā ciklā. Daudz saskarsmes iespēju, jāmācās balstīties uz esošajām tradīcijām. Viss atkarīgs no tā, cik adekvāti izsaka savu iekšējo impulsu.
Virsotnes Skaitlis – 3.
Svarīga pašizteikšanās. Daudz emociju, iztēles un radošā gara. Mācās priecāties par dzīvi, atrast nestandarta risinājumus, izklāstīt savas domas un komunicēt ar apkārtējiem. Periodam piemīt dabiska tieksme pievilkt naudu un vieglu dzīvi, tādēļ cilvēks var justies apspiests, strādājot uzņēmumā, kur stingri jāievēro darba grafiks. Disciplīna var kļūt par aktuālu problēmu.
Visās dzīves jomās vajadzīgs demonstrēt optimismu un pozitīvu attieksmi.
Ļoti romantisks laiks – iemīlas pats un patīk arī citiem. Iespējama laulības noslēgšana, taču tā, visdrīzāk, nebūs pārāk noturīga, jo ir vēlme vairīties no atbildības un dot priekšroku dzīves svinēšanai.
1. periodā.
Kopš bērnības ir iespējas attīstīt savus radošos talantus, bet, tā kā trijniekam nepatīk disciplīna un pacietīga darbošanās, daudzi tā arī neizmanto savu potenciālu. Tāpēc bērnam jāliek un jāpiespiež darīt to, kas patīk. Ja viņš netiek kontrolēts, daudz laika tiek izšķiests pļāpām, paviršām izklaidēm. Vajadzīga vecāku palīdzība, lai atrastu ceļu dzīvē sevis realizēšanai. Tiek daudz kas izmēģināts, kamēr atrod īsto nodarbošanos.
2., 3. periodā.
Laiks strādāt ar emocijām un iemācīties izteikt to, kas uz sirds. Uzplaukst talanti, panākumi karjerā. Darbības sfēras, kas saistītas ar saskarsmi (žurnālists, rakstnieks, aktieris), no kā tiek gūts emocionāls apmierinājums. Paaugstināts romantisms noved pie mīlas trijstūra. Lai izvairītos no šādām situācijām, labāk laiku veltīt mācībām.
4. periodā.
Noslēdzošais etaps ir radošs un prieka pilns, persona ilgi saglabā jauneklīgu jūtu svaigumu. Periods piedāvā daudz prieka no saskarsmes ar draugiem, dzīves baudīšanas un radošas pašizteikšanās. Vajadzēs daudz komunicēt, piekopt kustīgu dzīvesveidu, neizjūtot finansiālas problēmas. Var rakstīt memuārus vai kādu citu darbu, kas atspoguļo bagāto dzīves pieredzi. Labi apgūt jaunas zināšanas.
Ja trijnieka nav Numeroloģiskajā kodā: iespējams, nebūs viegli rīkoties brīvi, bez šabloniem un priekšrakstiem. Meklējot īsto dzīves nodarbošanos, kas patīk, var iztērēt daudz laika un enerģijas veltīgi. Var parādīties tieksme uz depresiju un negatīva attieksme pret dzīvi.
Pārbaudījumu Skaitlis – 3.
Šā skaitļa periodā var nomākt savu individualitāti un radošo dabu. Katru reizi, kad vajag uz kādu atstāt iespaidu, māc šaubas, bet pēc tam, kad viss beidzies, nodarbojas ar pārspīlētu paškritiku.
Pārliecības trūkums reti ļauj pilnvērtīgi izpausties. Parādās komunicēšanās bailes, visbiežāk kā aizsegu izmantojot uzspēlētu, nedabīgu uzjautrināšanos.
Jāmeklē radoša izeja – dziedāšana, dejošana, rakstīšana. Var aizrauties ar kādu spēli, lai izmantotu savu radošo potenciālu. Jāmācās novērtēt sevi, savus talantus, radošo garu. Jāvērtē sevi augstāk, nekā to dara citi. Nokļūst tādās situācijās, kad nepieciešams skaidri un lakoniski izteikt savas domas. Palīdz svešvalodu mācīšanās, aktīva komunicēšanās ar svešiniekiem. Jāiemācās runāt no visas sirds, izteikt jūtas, jo vārdiem dzīvē ir liela nozīme.
Negatīvais: paviršība, pārspīlēšana, pļāpāšana, enerģijas izšķiešana, egocentriskums, kaprīzums, vēlme sarunā dzirdēt tikai sevi.
Nepieciešams iemācīties izmantot šā perioda pozitīvās īpašības, atvērt savu radošo potenciālu un radīt mīlošu, drosmīgu, pozitīvu un priecīgu garu.
Brieduma Skaitlis – 6.
Pirmajā ciklā. Atbildība par tuviniekiem. Laiks jāvelta tuvinieku un draugu atbalstīšanai, kā arī palīdzības saņemšanai no viņiem. Piedalīšanās sabiedriskajā dzīvē, māksliniecisko spēju parādīšanās.
Otrajā ciklā. Laulība, ģimene un atbildība. Ja attiecības nav pietiekami dziļas vai pajukušas jau pirms šā cikla, tad – šķiršanās periods. Labvēlīgs laiks biznesa uzsākšanai, īpaši tāda, kas orientēts uz apkalpojošo sfēru. Atklājas talanti dārzkopībā, zīmēšanā, mūzikā (dziedāšana), dekoratīvajā mākslā un literatūrā.
Trešajā ciklā. Ģimenes ielenkums, nodarbošanās ar māju un dārzu, aktīvs darbs savu mājinieku labā. Brīnišķīgs laiks mājās sēdētājam. Līdzās daudzām citām interesēm var parādīties arī dabas aizsardzība.
Virsotnes Skaitlis – 6.
Mīlestības, ģimenes attiecību, sabiedriskās dzīves virsotne. Šajos gados vairāk nākas rūpēties par tuviniekiem. Dzīve prasa atjaunot līdzsvaru un harmoniju ģimenes dzīvē. Labi apmācīt kādu, konsultēt. Iespējamas laulības, sekmīga iepazīšanās. Ja ģimenē ir problēmas, var izšķirties. Var sajust, ka rūpes tiek atdotas ģimenei, tuviniekiem, dzīvniekiem. Jākoncentrējas uz enerģijas atdošanu ģimenei, kalpošanu citiem, tieši tad nāk arī nauda.
Lielākie materiālie resursi jātērē ģimenes vajadzībām.
Pastiprināta interese par mākslu, mūziku, glezniecību un visu, kas palīdz radīt skaistumu un harmoniju apkārtējā dzīvē.
1. periodā.
Jau no agras bērnības tiek mācīts uzņemties atbildību par ģimeni. Iespējams, ir jārūpējas par mazākiem brāļiem, māsām, vecmāmiņu utt. Agri iemācās gatavot ēst, darīt saimnieciskus darbus. Augsti vērtē ģimenes tradīcijas. Novērtē draugus, cenšas palīdzēt un saņemt atbalstu. Negatīvā puse: dažreiz draugi ir pirmajā vietā un mājas rūpes paliek novārtā. Bieži šķiras vecāki vai veidojas situācijas, kas ir tuvu tam.
Jauniešiem tiek uzlikti papildu pienākumi.
Jaunieši tendēti agri dibināt ģimenes attiecības. Jāuzmanās, lai citi neizmanto.
Periods labvēlīgs muzikālo un māksliniecisko talantu attīstībai.
2., 3. periodā.
Iesaistīšanās sabiedriskajā dzīvē. Parādās interese par politiku vai sāk strādāt darbu, kas nepieciešams citiem. Raisās mākslinieciskums, kas var ietekmēt profesijas maiņu. Pastiprināta tieksme pēc komforta un patīkamas dzīves.
Vēlme iegādāties māju, vasarnīcu, jaunas mēbeles utt.
Ja iepriekšējos gados nav nodibināta ģimene, tagad tam pienācis laiks.
4. periodā.
Daudz laika velta mājas dzīvei (mājās tupētājs), cenšas izskaistināt un pilnveidot mitekli. Daudz laika velta ģimenes dzīvei, mazbērnu auklēšanai, nodod pieredzi nākamajām paaudzēm.
Parasti šie gadi ir piepildīti ar mīlestību, mieru un sapratni.
Ja nav sešnieka Numeroloģiskajā kodā, bet dominē sociālie skaitļi 1, 5, 8, tad ir ļoti grūti pārdzīvot šo periodu, grūtības rūpēties par tuviniekiem. Rodas sajūta, ka velti tiek tērēts laiks. Nesapratne par notiekošo.
Ejot uz mērķi “pāri līķiem”, par katru cenu – uzreiz var saņemt pēc nopelniem.
Pārbaudījumu Skaitlis – 3.
Šā skaitļa periodā var nomākt savu individualitāti un radošo dabu. Katru reizi, kad vajag uz kādu atstāt iespaidu, māc šaubas, bet pēc tam, kad viss beidzies, nodarbojas ar pārspīlētu paškritiku.
Pārliecības trūkums reti ļauj pilnvērtīgi izpausties. Parādās komunicēšanās bailes, visbiežāk kā aizsegu izmantojot uzspēlētu, nedabīgu uzjautrināšanos.
Jāmeklē radoša izeja – dziedāšana, dejošana, rakstīšana. Var aizrauties ar kādu spēli, lai izmantotu savu radošo potenciālu. Jāmācās novērtēt sevi, savus talantus, radošo garu. Jāvērtē sevi augstāk, nekā to dara citi. Nokļūst tādās situācijās, kad nepieciešams skaidri un lakoniski izteikt savas domas. Palīdz svešvalodu mācīšanās, aktīva komunicēšanās ar svešiniekiem. Jāiemācās runāt no visas sirds, izteikt jūtas, jo vārdiem dzīvē ir liela nozīme.
Negatīvais: paviršība, pārspīlēšana, pļāpāšana, enerģijas izšķiešana, egocentriskums, kaprīzums, vēlme sarunā dzirdēt tikai sevi.
Nepieciešams iemācīties izmantot šā perioda pozitīvās īpašības, atvērt savu radošo potenciālu un radīt mīlošu, drosmīgu, pozitīvu un priecīgu garu.