Virsotnes Skaitlis – 9.
Šajā periodā uzmanība vairāk tiek pievērsta sabiedriskai darbībai, visas cilvēces interesēm.
Iespējamas emocionālās krīzes, taču jāsaprot, ka darbs ar emocijām ir daļa no izaugsmes procesa.
Var noslēgties dažādi sakari, laulība, projekti, darbs, paņemot līdzi grūtsirdību un zaudējuma sāpes.
Gadi, kad paplašinās redzējums, atklājas talanti, mākslinieciskā degsme. Jābūt gatavam izrādīt iecietību un mīlestību pret citiem. Par misiju kļūst prasme iedvesmot, ar viedumu uzlabot citu dzīvi.
Laiks, kad saņem apbalvojumus, uzplaiksnī veiksme, parādās daudz naudas garīgām vajadzībām. Jāsaprot, ka ražas saņemšana pakļaujas enerģētiskai mijiedarbībai: atdodot negaidīt atpakaļ. Jo vaļsirdīgāk un nesavtīgāk pašam piederošais tiks atdots pasaulei, jo vairāk tiks saņemts no tās.
Grūtības visu laiku mīlēt un būt pacietīgam. Pareizi saprotot savu vajadzību pozīcijas, Deviņnieks var sasniegt labus rezultātus mākslā, rakstniecībā, pasniedzēja amatā, garīguma meklējumos, starptautiskā biznesā.
1. periodā.
Priekš sava vecuma gudrs un prātīgs. Ātri uztver koncepcijas, kuras citiem vienaudžiem vēl ilgi liksies nepieejamas. Pat ja nav izteikti spēcīgu talantu, visu darot ar pārliecību un dramatismu, pievelk cilvēku uzmanību. Kā atbalsts var kļūt intuīcija un mākslinieciskā iedvesma.
Agri var zaudēt radiniekus, tādēļ ātri jākļūst pieaugušam. Vecākiem vajag palīdzēt bērnam orientēties interesēs un parūpēties par vispusīgu izglītību.
2., 3. periodā.
Labs laiks sadarbībai ar ārzemniekiem un augstākās izglītības apgūšanai. Profesija, kas paredz tālus braucienus, darbību humanitārās, labdarības organizācijās.
Var daudz uzzināt, iemācīties, tiesa, zināšanas pārsvarā būs teorētiskas, nesaistītas ar peļņas saņemšanu. Tiek iegūts īpašs spēks, kas turpmāk palīdz tikt galā ar jebkuru lietu.
Šajā periodā, kaut ko savā dzīvē noslēdzot, tiek atbrīvota iespēja virzīties tālāk. Jo vairāk atdod, jo vairāk saņem.
4. periodā.
Materiāls nodrošinājums, garīgās bagātības, sajūta, ka dzīvei ir nozīme. Vecumdienās var palikt vienatnē, tikai ar nedaudziem saglabājot emocionālas, uzticamas attiecības.
Ja nav deviņnieka Numeroloģiskajā kodā: nepamet sajūta, ka nav tikts galā ar globāliem uzdevumiem, kurus piespēlējusi dzīve, tādēļ šķiet, ka periods velkas kā gliemezis. Jātiek skaidrībā ar tādiem jēdzieniem kā līdzcietība, atklātība un citu cilvēku izprašana, jāstrādā pie radošo spēju atklāšanas.
Pārbaudījumu Skaitlis – 5.
Nepieciešams iemācīties ierobežot savu vētraino un impulsīvo temperamentu. Vēlme izmēģināt visu, ko dzīve piedāvā.
Smags periods: pārmērības ēdienā, alkoholā, seksā, naudas tēriņos, azartspēles. Jācenšas tikt vaļā no paraduma par visu uztraukties.
Periodā tiek doti pretējā dzimuma cilvēki, lai provocētu kārdinājumus. Vēlme sākt nepārdomātas attiecības, kurām nav nākotnes. Attiecības turas tikai uz seksu. Pat apziņa nelīdz, jo ir ļoti grūti atturēties. Jāsaudzē draudzība, nemainot visu tik strauji.
Vajadzība nodarboties ar daudzām lietām vienlaikus, un tas var izsist pamatu zem kājām, sajaukt režīmu. Mīlestība pēc pārmaiņām noved tikai pie papildu nepatikšanām, satraukuma un nestabilitātes.
Tiem, kas nemīl pārmaiņas, tas ir baiļu periods, kad noslēdzas sevī, var sākt dzert. Periodu labāk izmantot, lai atklātu sevī radošo potenciālu, kas pēc tam palīdz izpausties citos dzīves etapos.
Brieduma Skaitlis – 7.
Pirmajā ciklā. Sapratne. Akcents uz mācībām, iemaņu apguve zinātnē, tehnikā, intelektuālajā un reliģiozajā sfērā. Pastiprinās intuīcija, attīstās gudrība. Var justies kā baltā vārna. Saredz sabiedrības slēpto pusi, tamdēļ grūti pret dzīvi attiekties vienkārši.
Otrajā ciklā. Savstarpējās attiecības prasa jūtīgu partneri, jo lielākā daļa laika būs veltīta vientulībai. Iespējams darbs slepenās iestādēs, ar indīgām vielām, bīstamu tehniku. Var būt intensīvs mācību darbs. Aizraušanās ar okultām zinātnēm.
Trešajā ciklā. Vēlme savās zināšanās un gudrībā dalīties ar citiem, tos mācot, konsultējot un atbalstot. Mācās atšķetināt samezglojumus. Garīgā attīstība un mierīgs sevis analizēšanas un zināšanu gūšanas laiks – un ļaudis nāk pēc padomiem.
Virsotnes Skaitlis – 1.
Šā perioda laikā jācenšas iegūt neatkarību, drosmi, uzņēmību, pašpārliecinātību un individualitāti. Šajā dzīves etapā tas ir galvenais mērķis, jo visas situācijas un ceļā sastaptie cilvēki kļūst par skolotājiem, kas palīdz virzīties uz neatkarību.
Savu iespēju intensīvs izzināšanas periods.
1. periodā.
Norāda uz nepieciešamību kļūt patstāvīgam jau no agras bērnības. Piedāvātās dzīves situācijas mācīs pašam pieņemt lēmumus un par tiem arī atbildēt, nebalstīties uz palīgiem, bet darboties patstāvīgi, savus soļus rūpīgi apdomājot.
2., 3. periodā.
Mācās līderismu un apgūst visas līderim nepieciešamās iemaņas – godīgumu, vērīgumu, drosmi, neatlaidību un noteiktību. Tas dod lielisku iespēju izciliem sasniegumiem. Līdera īpašības palīdz iegūt prasmi vest aiz sevis cilvēkus. Uzsāk savu biznesu vai arī izvēlas darbu, kas dotu lielu patstāvību. Bieži norāda uz pilnīgu karjeras maiņu.
4. periodā.
Iespējams, pēkšņi var nolemt nodarboties ar pavisam ko jaunu, tādu, kas patiešām raisa interesi. Kā jau nobrieduša personība, balstoties uz savu pieredzi, var atļauties palikt sev un savām idejām uzticīgs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 6.
Atbildības laiks par tuviniekiem, radiniekiem. Var rasties apgrūtinoša sajūta ģimenes attiecību dēļ.
Mīlestības idealizācija, par ko nākas bargi maksāt. Grūti izteikt pateicības un atzinības vārdus tuviniekiem, jo trūkst iecietības. Prasīgums, komandēšana un vēlme, lai viss notiktu pēc paša ieskatiem. Lielās rūpēs par citiem nespēj ieraudzīt savas dzīves skaistumu un harmoniju.
Visi tuvie cilvēki kļūst par skolotājiem. Skolotājs Sešnieks kā pārbaudījumuvar piespēlēt ģimenes krīzi, strauju vēsumu attiecībās. Kāds no tuviniekiem var kļūt neprātīgi egoistisks un nervozs. Uzdevums – nekļūt tādam pašam un nenovērsties no visas pasaules.
Iespējama vecāku šķiršanās vai saspīlēta atmosfēra ģimenē. Viens no šķiršanās iemesliem ir bērnu audzināšana. Grūti noturēt emocionālu līdzsvaru, nav harmonijas, nav veselības.
Var gadīties grūtības nekustama īpašuma pirkšanā. Nedrīkst nocietināties un justies kā neveiksminieks, bet jācenšas dzīvi izveidot ērtāku un patīkamāku atbilstoši esošajiem apstākļiem.
Nepieciešams atrast apmierinājumu kalpošanā citiem, dot, neko negaidot pretī, atrast līdzsvaru starp pienākumiem pret ģimeni un pašam pret sevi. Jāmācās ar visiem sadarboties.
Brieduma Skaitlis – 11/2.
Iespējams, vajadzēs vēlreiz izstudēt 2. cikla mācības – partnerību un sadarbību. Ja pieņemsiet skaitļa 11 – garīgā sūtņa ceļu, tad gūsiet lielu atdevi, ieskaitot finansiālu atbalstu un pat slavu. Ja 11 enerģija jums liekas pārāk intensīva un prasīga, atgriezieties pie 2 enerģijas, kur dominēs iejūtības, sadarbības un savstarpējo attiecību problēmas. Jebkurā gadījumā šajā ciklā harmoniju nāksies meklēt pašam sevī, vienlaikus mācoties būt līderim.
Virsotnes Skaitlis – 1.
Šā perioda laikā jācenšas iegūt neatkarību, drosmi, uzņēmību, pašpārliecinātību un individualitāti. Šajā dzīves etapā tas ir galvenais mērķis, jo visas situācijas un ceļā sastaptie cilvēki kļūst par skolotājiem, kas palīdz virzīties uz neatkarību.
Savu iespēju intensīvs izzināšanas periods.
1. periodā.
Norāda uz nepieciešamību kļūt patstāvīgam jau no agras bērnības. Piedāvātās dzīves situācijas mācīs pašam pieņemt lēmumus un par tiem arī atbildēt, nebalstīties uz palīgiem, bet darboties patstāvīgi, savus soļus rūpīgi apdomājot.
2., 3. periodā.
Mācās līderismu un apgūst visas līderim nepieciešamās iemaņas – godīgumu, vērīgumu, drosmi, neatlaidību un noteiktību. Tas dod lielisku iespēju izciliem sasniegumiem. Līdera īpašības palīdz iegūt prasmi vest aiz sevis cilvēkus. Uzsāk savu biznesu vai arī izvēlas darbu, kas dotu lielu patstāvību. Bieži norāda uz pilnīgu karjeras maiņu.
4. periodā.
Iespējams, pēkšņi var nolemt nodarboties ar pavisam ko jaunu, tādu, kas patiešām raisa interesi. Kā jau nobrieduša personība, balstoties uz savu pieredzi, var atļauties palikt sev un savām idejām uzticīgs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 1.
Dzīve piespēlēs situācijās, kur vajadzēs pastāvēt par sevi un savām tiesībām. Jāiemācās aizstāvēt savas tiesības un savu “es”. Jāmācās uzticēties sev, būt nelokāmam pieņemtajos lēmumos. Būt pašam ar savu vērtību sistēmu, nevis iet līdzi pūlim.
Var nodarboties ar biznesu, pierādot sev, ka to spēj. Lai labāk apgūtu dzīves mācībstundu, parādīsies cilvēks, visticamāk, vīrietis (tēvs, priekšnieks, vīrs), kurš metīs izaicinājumu vai pat apspiedīs personas gribu. Svarīgi ir pieņemt šādu cilvēku kā skolotāju, neapvainoties un nepadoties, tādējādi kļūstot spēcīgākam. Jāmācās uzticēties pirmajam iespaidam. Jāstiprina savs „es”.
Gribot negribot dota iepazīšanās ar līdera īpašībām – godīgumu, vērīgumu, drosmi, patstāvību, neatlaidību un izlēmību.
Brieduma Skaitlis – 8.
Pirmajā ciklā. Naudas un atzinības cikls. Brīnišķīgs laiks darbam, karjerai un finansiālajam uzplaukumam. Cītīgs darbs un mācības pārvarēt apstākļus un šķēršļus, lai gūtu panākumus – mācās savu panākt ar psiholoģisko spēku, spējām, pārliecību un organizatora talantu.
Otrajā ciklā. Finansiāla brīvība šā cikla laikā ne vienmēr tiek panākta. Dominē bizness un karjera. Jāstrādā konkurences apstākļos. Reizē ar finansiālo līdzekļu pieaugumu uzrodas arī daudz kārdinājumu. Var augstu pacelties, bet var arī sāpīgi krist.
Trešajā ciklā. Apkārtējie uzskatīs par stipru un cienīs kā autoritāti. Iespējams saņemt mantojumu. Nomierināties būs grūti un, iespējams, vēl ilgi uzņemsies vadīt darbus.
Virsotnes Skaitlis – 6.
Mīlestības, ģimenes attiecību, sabiedriskās dzīves virsotne. Šajos gados vairāk nākas rūpēties par tuviniekiem. Dzīve prasa atjaunot līdzsvaru un harmoniju ģimenes dzīvē. Labi apmācīt kādu, konsultēt. Iespējamas laulības, sekmīga iepazīšanās. Ja ģimenē ir problēmas, var izšķirties. Var sajust, ka rūpes tiek atdotas ģimenei, tuviniekiem, dzīvniekiem. Jākoncentrējas uz enerģijas atdošanu ģimenei, kalpošanu citiem, tieši tad nāk arī nauda.
Lielākie materiālie resursi jātērē ģimenes vajadzībām.
Pastiprināta interese par mākslu, mūziku, glezniecību un visu, kas palīdz radīt skaistumu un harmoniju apkārtējā dzīvē.
1. periodā.
Jau no agras bērnības tiek mācīts uzņemties atbildību par ģimeni. Iespējams, ir jārūpējas par mazākiem brāļiem, māsām, vecmāmiņu utt. Agri iemācās gatavot ēst, darīt saimnieciskus darbus. Augsti vērtē ģimenes tradīcijas. Novērtē draugus, cenšas palīdzēt un saņemt atbalstu. Negatīvā puse: dažreiz draugi ir pirmajā vietā un mājas rūpes paliek novārtā. Bieži šķiras vecāki vai veidojas situācijas, kas ir tuvu tam.
Jauniešiem tiek uzlikti papildu pienākumi.
Jaunieši tendēti agri dibināt ģimenes attiecības. Jāuzmanās, lai citi neizmanto.
Periods labvēlīgs muzikālo un māksliniecisko talantu attīstībai.
2., 3. periodā.
Iesaistīšanās sabiedriskajā dzīvē. Parādās interese par politiku vai sāk strādāt darbu, kas nepieciešams citiem. Raisās mākslinieciskums, kas var ietekmēt profesijas maiņu. Pastiprināta tieksme pēc komforta un patīkamas dzīves.
Vēlme iegādāties māju, vasarnīcu, jaunas mēbeles utt.
Ja iepriekšējos gados nav nodibināta ģimene, tagad tam pienācis laiks.
4. periodā.
Daudz laika velta mājas dzīvei (mājās tupētājs), cenšas izskaistināt un pilnveidot mitekli. Daudz laika velta ģimenes dzīvei, mazbērnu auklēšanai, nodod pieredzi nākamajām paaudzēm.
Parasti šie gadi ir piepildīti ar mīlestību, mieru un sapratni.
Ja nav sešnieka Numeroloģiskajā kodā, bet dominē sociālie skaitļi 1, 5, 8, tad ir ļoti grūti pārdzīvot šo periodu, grūtības rūpēties par tuviniekiem. Rodas sajūta, ka velti tiek tērēts laiks. Nesapratne par notiekošo.
Ejot uz mērķi “pāri līķiem”, par katru cenu – uzreiz var saņemt pēc nopelniem.
Pārbaudījumu Skaitlis – 1.
Dzīve piespēlēs situācijās, kur vajadzēs pastāvēt par sevi un savām tiesībām. Jāiemācās aizstāvēt savas tiesības un savu “es”. Jāmācās uzticēties sev, būt nelokāmam pieņemtajos lēmumos. Būt pašam ar savu vērtību sistēmu, nevis iet līdzi pūlim.
Var nodarboties ar biznesu, pierādot sev, ka to spēj. Lai labāk apgūtu dzīves mācībstundu, parādīsies cilvēks, visticamāk, vīrietis (tēvs, priekšnieks, vīrs), kurš metīs izaicinājumu vai pat apspiedīs personas gribu. Svarīgi ir pieņemt šādu cilvēku kā skolotāju, neapvainoties un nepadoties, tādējādi kļūstot spēcīgākam. Jāmācās uzticēties pirmajam iespaidam. Jāstiprina savs „es”.
Gribot negribot dota iepazīšanās ar līdera īpašībām – godīgumu, vērīgumu, drosmi, patstāvību, neatlaidību un izlēmību.