Virsotnes Skaitlis – 1.
Šā perioda laikā jācenšas iegūt neatkarību, drosmi, uzņēmību, pašpārliecinātību un individualitāti. Šajā dzīves etapā tas ir galvenais mērķis, jo visas situācijas un ceļā sastaptie cilvēki kļūst par skolotājiem, kas palīdz virzīties uz neatkarību.
Savu iespēju intensīvs izzināšanas periods.
1. periodā.
Norāda uz nepieciešamību kļūt patstāvīgam jau no agras bērnības. Piedāvātās dzīves situācijas mācīs pašam pieņemt lēmumus un par tiem arī atbildēt, nebalstīties uz palīgiem, bet darboties patstāvīgi, savus soļus rūpīgi apdomājot.
2., 3. periodā.
Mācās līderismu un apgūst visas līderim nepieciešamās iemaņas – godīgumu, vērīgumu, drosmi, neatlaidību un noteiktību. Tas dod lielisku iespēju izciliem sasniegumiem. Līdera īpašības palīdz iegūt prasmi vest aiz sevis cilvēkus. Uzsāk savu biznesu vai arī izvēlas darbu, kas dotu lielu patstāvību. Bieži norāda uz pilnīgu karjeras maiņu.
4. periodā.
Iespējams, pēkšņi var nolemt nodarboties ar pavisam ko jaunu, tādu, kas patiešām raisa interesi. Kā jau nobrieduša personība, balstoties uz savu pieredzi, var atļauties palikt sev un savām idejām uzticīgs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 4.
Nauda, laiks un jebkādi citi ierobežojumi – šā perioda skolotāji. Neorganizētība, nekārtība, nepraktiskums, fantazēšana par projektiem, iespējām, kas nākotnē neko lielu nenozīmēs. Novest projektus līdz galam ir ļoti grūti.
Spējas praktiski organizēt, bet tās jāattīsta. Jāmācās cienīt disciplīnu, kārtību, organizētību, taupību, praktiskumu un cītīgu darbu.
Dažādi ierobežojumi, tajā skaitā vārga veselība. Nevajadzētu satraukties, dzīvojot ierobežojumu ietvaros, jācenšas pārvarēt nepacietību, spītību, taisnošanos.
Jāvairās no vieglas naudas pelnīšanas iespējām, azarta. Nekas nenāks bez piepūles, jebkurš panākums būs saspringta darba rezultāts.
Var brukt ģimene, jukt bizness, pasliktināties veselība. Nodzeršanās draudi, ja zaudē stabilitāti un zūd mērķi.
Brieduma Skaitlis – 3.
Pirmajā ciklā. Pašizteikšanās un prieks. Atklājas spējas mākslā, literatūrā. Jāmācās izteikt savas domas, paust savu radošo darbību draugu pulkā. Var nodoties pasaulīgai dzīvei.
Otrajā ciklā. Jāmācās pieiet situācijām nestandarta veidā, jāizmēģina radošās profesijas, īpaši tādas, kas prasa sevi izteikt ar vārdu palīdzību, piemēram, žurnālistika.
Trešajā ciklā. Daudz saskarsmes iespēju, jāmācās balstīties uz esošajām tradīcijām. Viss atkarīgs no tā, cik adekvāti izsaka savu iekšējo impulsu.
Virsotnes Skaitlis – 1.
Šā perioda laikā jācenšas iegūt neatkarību, drosmi, uzņēmību, pašpārliecinātību un individualitāti. Šajā dzīves etapā tas ir galvenais mērķis, jo visas situācijas un ceļā sastaptie cilvēki kļūst par skolotājiem, kas palīdz virzīties uz neatkarību.
Savu iespēju intensīvs izzināšanas periods.
1. periodā.
Norāda uz nepieciešamību kļūt patstāvīgam jau no agras bērnības. Piedāvātās dzīves situācijas mācīs pašam pieņemt lēmumus un par tiem arī atbildēt, nebalstīties uz palīgiem, bet darboties patstāvīgi, savus soļus rūpīgi apdomājot.
2., 3. periodā.
Mācās līderismu un apgūst visas līderim nepieciešamās iemaņas – godīgumu, vērīgumu, drosmi, neatlaidību un noteiktību. Tas dod lielisku iespēju izciliem sasniegumiem. Līdera īpašības palīdz iegūt prasmi vest aiz sevis cilvēkus. Uzsāk savu biznesu vai arī izvēlas darbu, kas dotu lielu patstāvību. Bieži norāda uz pilnīgu karjeras maiņu.
4. periodā.
Iespējams, pēkšņi var nolemt nodarboties ar pavisam ko jaunu, tādu, kas patiešām raisa interesi. Kā jau nobrieduša personība, balstoties uz savu pieredzi, var atļauties palikt sev un savām idejām uzticīgs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 4.
Nauda, laiks un jebkādi citi ierobežojumi – šā perioda skolotāji. Neorganizētība, nekārtība, nepraktiskums, fantazēšana par projektiem, iespējām, kas nākotnē neko lielu nenozīmēs. Novest projektus līdz galam ir ļoti grūti.
Spējas praktiski organizēt, bet tās jāattīsta. Jāmācās cienīt disciplīnu, kārtību, organizētību, taupību, praktiskumu un cītīgu darbu.
Dažādi ierobežojumi, tajā skaitā vārga veselība. Nevajadzētu satraukties, dzīvojot ierobežojumu ietvaros, jācenšas pārvarēt nepacietību, spītību, taisnošanos.
Jāvairās no vieglas naudas pelnīšanas iespējām, azarta. Nekas nenāks bez piepūles, jebkurš panākums būs saspringta darba rezultāts.
Var brukt ģimene, jukt bizness, pasliktināties veselība. Nodzeršanās draudi, ja zaudē stabilitāti un zūd mērķi.
Brieduma Skaitlis – 7.
Pirmajā ciklā. Sapratne. Akcents uz mācībām, iemaņu apguve zinātnē, tehnikā, intelektuālajā un reliģiozajā sfērā. Pastiprinās intuīcija, attīstās gudrība. Var justies kā baltā vārna. Saredz sabiedrības slēpto pusi, tamdēļ grūti pret dzīvi attiekties vienkārši.
Otrajā ciklā. Savstarpējās attiecības prasa jūtīgu partneri, jo lielākā daļa laika būs veltīta vientulībai. Iespējams darbs slepenās iestādēs, ar indīgām vielām, bīstamu tehniku. Var būt intensīvs mācību darbs. Aizraušanās ar okultām zinātnēm.
Trešajā ciklā. Vēlme savās zināšanās un gudrībā dalīties ar citiem, tos mācot, konsultējot un atbalstot. Mācās atšķetināt samezglojumus. Garīgā attīstība un mierīgs sevis analizēšanas un zināšanu gūšanas laiks – un ļaudis nāk pēc padomiem.
Virsotnes Skaitlis – 2.
Svarīgi mācīties sadarboties un noturēt līdzsvaru. Jābūt jūtīgam, pacietīgam, saprotošam, necensties visu izdarīt pašam, bet paļauties uz citu palīdzību un atbalstu. Tajā pašā laikā nedrīkst būt pilnīgi atkarīgs no citiem, bet jāiemācās palīdzēt. Harmoniski jāveido attiecības, neuzņemoties upura lomu. Jāiemācās runāt tieši, konkrēti. Akcents uz komandas sadarbību. Neveiksmes var rasties steidzīguma un detaļu neievērošanas dēļ. Svarīga ir kvalitāte, nevis kvantitāte.
Divnieka noteikums: pašam nesēdēt citiem uz kakla un nepieļaut, ka to dara citi.
Var būt ierobežoti resursi, jāmācās sabalansēt finansiālās iespējas. Nereti tiek dota iespēja uzkrāt pieredzi mākslā, mācīties saprast skaistumu, novērtēt dzīvo dabu.
1. periodā.
Jau no bērnības tiek mācītas partnerattiecības un sadarbība. Jāiemācās izrādīt taktu attiecībās ar vecākās paaudzes cilvēkiem. Lieliski jūtas tajās dzīves sfērās, kur nav nepieciešams cīnīties par vietu zem saules un var attīstīt savas mākslinieciskās un artistiskās dotības. Bieži vien audzināšanā lielāku ietekmi atstāj māte nekā tēvs. Dažreiz tādēļ izaug diezgan pasīvs cilvēks, kas ir vadāms un atkarīgs no citiem.
2., 3. periodā.
Tiek sasniegtas harmoniskas attiecības starp iekšējo un ārējo pasauli. Dzīves piedāvātās situācijas palīdz noteikt un izkopt attiecības, uzticēšanos, iecietību un piedošanu. Periods, kad rodas nopietnas attiecības, stājas laulībā. Karjera vairs nederēs, ja vien tā nav diplomātijas vai mākslas sfērā.
4. periodā.
Vairāk laika var pavadīt brīvā dabā vai nodarboties ar savu iemīļoto mākslas veidu. Biežāk pielietojot diplomātiju un kompromisu, var gūt cieņu un mīlestību, kā arī dvēseles mieru. Derīgi pievērsties garīgiem principiem un iemācīties uzticēties savai intuīcijai.
Ja divnieks neparādās Numeroloģiskajā kodā: partnerattiecībās var rasties vilšanās un liels daudzums kļūdu. Neprasme parādīt iejūtību. Sadarbībai nav gatavs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 0.
Nulle simbolizē reizē pilnību vai tukšumu. Dzīvē gadās viss vai nekas no problēmām atkarībā no tā, kā pats uz to skatās un izdzīvo.
Vienlaikus ir brīvības iespēja peldēt pa straumi vai pacelties virs tās. Var radīt savu pasauli, pilnu mīlestības, līdzjūtības, tīrības, atbildības un gaišredzības.
Taču šajā periodā tiek pārdzīvots pašpārliecības trūkums un neskaidri priekšstati pašam par sevi. Kopumā tas nav viegli. Milzīga atbildība, sajūta, ka neko nesaprot. Nedrīkst nevienu nosodīt, jāizvairās no jebkādiem aizspriedumiem, jo būs darīšana ar dažādiem cilvēkiem.
“Augšā” gaida, ka persona šā perioda noslēgumā parādīs garīgās zināšanas un attīstīsies. Jānes garīguma gaisma. Meditācijas, lūgšanas un pozitīva vizualizēšana palīdzēs radīt savu ideālo pasauli.
Dažādi pārbaudījumi un mācības būs saistītas ar padziļinātu dzīves izpratni. Vajag atcerēties, ka šajā periodā cilvēks pats sev rada problēmas. Atbildība pašam pret sevi, jo neviens, izņemot pašu, pie problēmām netur. Viss atkarīgs no paša – iespējas nav ierobežotas.
Brieduma Skaitlis – 3.
Pirmajā ciklā. Pašizteikšanās un prieks. Atklājas spējas mākslā, literatūrā. Jāmācās izteikt savas domas, paust savu radošo darbību draugu pulkā. Var nodoties pasaulīgai dzīvei.
Otrajā ciklā. Jāmācās pieiet situācijām nestandarta veidā, jāizmēģina radošās profesijas, īpaši tādas, kas prasa sevi izteikt ar vārdu palīdzību, piemēram, žurnālistika.
Trešajā ciklā. Daudz saskarsmes iespēju, jāmācās balstīties uz esošajām tradīcijām. Viss atkarīgs no tā, cik adekvāti izsaka savu iekšējo impulsu.
Virsotnes Skaitlis – 6.
Mīlestības, ģimenes attiecību, sabiedriskās dzīves virsotne. Šajos gados vairāk nākas rūpēties par tuviniekiem. Dzīve prasa atjaunot līdzsvaru un harmoniju ģimenes dzīvē. Labi apmācīt kādu, konsultēt. Iespējamas laulības, sekmīga iepazīšanās. Ja ģimenē ir problēmas, var izšķirties. Var sajust, ka rūpes tiek atdotas ģimenei, tuviniekiem, dzīvniekiem. Jākoncentrējas uz enerģijas atdošanu ģimenei, kalpošanu citiem, tieši tad nāk arī nauda.
Lielākie materiālie resursi jātērē ģimenes vajadzībām.
Pastiprināta interese par mākslu, mūziku, glezniecību un visu, kas palīdz radīt skaistumu un harmoniju apkārtējā dzīvē.
1. periodā.
Jau no agras bērnības tiek mācīts uzņemties atbildību par ģimeni. Iespējams, ir jārūpējas par mazākiem brāļiem, māsām, vecmāmiņu utt. Agri iemācās gatavot ēst, darīt saimnieciskus darbus. Augsti vērtē ģimenes tradīcijas. Novērtē draugus, cenšas palīdzēt un saņemt atbalstu. Negatīvā puse: dažreiz draugi ir pirmajā vietā un mājas rūpes paliek novārtā. Bieži šķiras vecāki vai veidojas situācijas, kas ir tuvu tam.
Jauniešiem tiek uzlikti papildu pienākumi.
Jaunieši tendēti agri dibināt ģimenes attiecības. Jāuzmanās, lai citi neizmanto.
Periods labvēlīgs muzikālo un māksliniecisko talantu attīstībai.
2., 3. periodā.
Iesaistīšanās sabiedriskajā dzīvē. Parādās interese par politiku vai sāk strādāt darbu, kas nepieciešams citiem. Raisās mākslinieciskums, kas var ietekmēt profesijas maiņu. Pastiprināta tieksme pēc komforta un patīkamas dzīves.
Vēlme iegādāties māju, vasarnīcu, jaunas mēbeles utt.
Ja iepriekšējos gados nav nodibināta ģimene, tagad tam pienācis laiks.
4. periodā.
Daudz laika velta mājas dzīvei (mājās tupētājs), cenšas izskaistināt un pilnveidot mitekli. Daudz laika velta ģimenes dzīvei, mazbērnu auklēšanai, nodod pieredzi nākamajām paaudzēm.
Parasti šie gadi ir piepildīti ar mīlestību, mieru un sapratni.
Ja nav sešnieka Numeroloģiskajā kodā, bet dominē sociālie skaitļi 1, 5, 8, tad ir ļoti grūti pārdzīvot šo periodu, grūtības rūpēties par tuviniekiem. Rodas sajūta, ka velti tiek tērēts laiks. Nesapratne par notiekošo.
Ejot uz mērķi “pāri līķiem”, par katru cenu – uzreiz var saņemt pēc nopelniem.
Pārbaudījumu Skaitlis – 0.
Nulle simbolizē reizē pilnību vai tukšumu. Dzīvē gadās viss vai nekas no problēmām atkarībā no tā, kā pats uz to skatās un izdzīvo.
Vienlaikus ir brīvības iespēja peldēt pa straumi vai pacelties virs tās. Var radīt savu pasauli, pilnu mīlestības, līdzjūtības, tīrības, atbildības un gaišredzības.
Taču šajā periodā tiek pārdzīvots pašpārliecības trūkums un neskaidri priekšstati pašam par sevi. Kopumā tas nav viegli. Milzīga atbildība, sajūta, ka neko nesaprot. Nedrīkst nevienu nosodīt, jāizvairās no jebkādiem aizspriedumiem, jo būs darīšana ar dažādiem cilvēkiem.
“Augšā” gaida, ka persona šā perioda noslēgumā parādīs garīgās zināšanas un attīstīsies. Jānes garīguma gaisma. Meditācijas, lūgšanas un pozitīva vizualizēšana palīdzēs radīt savu ideālo pasauli.
Dažādi pārbaudījumi un mācības būs saistītas ar padziļinātu dzīves izpratni. Vajag atcerēties, ka šajā periodā cilvēks pats sev rada problēmas. Atbildība pašam pret sevi, jo neviens, izņemot pašu, pie problēmām netur. Viss atkarīgs no paša – iespējas nav ierobežotas.