Virsotnes Skaitlis – 4.
Laiks, kad cilvēka dzīve tiek būvēta uz stabila un noturīga pamata. Tas parasti saistās ar māju, karjeru un ģimeni. Nelokāmība, saspringts darbs, pacietība, plānošana, organizācija, akurātība, metodiska virzīšanās uz priekšu un prasme turēt doto vārdu – tas viss jāiemācās, atrodoties šajā virsotnē. Ieteicama ideju praktiska izmantošana un ieviešana, kā arī savas vietas atrašana materiālajā pasaulē. Šajā laikā nedrīkst slinkot. Pūles, kas pieliktas šajā periodā, atmaksāsies visā turpmākajā dzīvē. Jāiemācās piezemēt savu enerģiju, radīt kaut ko ilgtermiņā un to noturēt. Nauda, laiks un jebkādi ierobežojumi – tie ir uztverami kā skolotāji. Nepieciešams būt pacietīgam un reālistiski pieiet izvirzītajiem mērķiem. Apzinīgi jāuztur pozitīva attieksme pret dzīvi. Noderēs arī drosme.
1. periodā.
Jau no bērnības aug kā nopietns, pamatīgs, krietns cilvēks. Tiecas pēc tradicionālām vispārpieņemtām lietām, uzmanīgi ieklausās vecāku viedoklī. Var agri uzņemties rūpes, atbildību par ģimeni, ātri stāties laulībā. Prasīgs pret mācībām, kaut arī tās ne vienmēr viegli padodas (vajag izanalizēt Dzīves Ceļa Skaitli). Dod priekšroku tam, kas ir praktisks, reāls, taustāms, konkrēts. Nereti materiālās grūtības vecāku ģimenē var atņemt bērnības prieku, jo jāņem dalība ģimenes lietās, lai palīdzētu un atvieglotu rūpju slogu, kas gulstas uz vecāku pleciem.
2., 3. periodā.
Kļūst solīds, domā par nepieciešamību uzcelt māju, radīt pēcnācējus, turpināt savu dzimtu. Ja vēl nav ģimenes, nodibinās ciešas saites.
Ar sava darba rezultātiem cenšas kļūt par autoritāti un cienījamu cilvēku. Piemīt vajadzīgā izturība, lai īstenotu iecerēto.
Celtniecība, darbs lauksaimniecībā, kā arī jebkurš cits darbs, kas saistīts ar kārtības ieviešanu, atbildību un disciplīnu.
Var nonākt laika un naudas trūkumā. Iespējams, sāk draudzēties ar “zaļo pūķi”.
4. periodā.
Strādā, kamēr vien ļauj veselība. Augstu vērtē visu to, ko ir sasniedzis, un cenšas savu pieredzi nodot tālāk citiem. Ja nebaidās no darba un tiecas pēc progresa, tad savā dzīvē var sasniegt kaut ko svarīgu. Patīk pamācīt, reizēm izrāda īgnumu.
Ja nav četrinieka Numeroloģiskajā kodā: sajūta, ka dzīve ierobežo un nav izejas. Laiks it kā palēnina gaitu, ģimenes pienākumi un darbs gulstas uz pleciem kā smaga nasta. Un tas viss liecina tikai par vienu – stabilitāti.
Pārbaudījumu Skaitlis – 2.
Viens no sabiedriskajiem skaitļiem. Saasināts jūtīgums pret jebkādām savstarpējām attiecībām. Negatīvais: bailes, biklums, pārliecības trūkums. Prasme no ”mušas uzpūst ziloni”. Pārlieku liela uzmanība, “ko citi padomās”, nospiežot savu “es”.
Jāiemācās balanss: pašam neuzsēsties un citu neuzsēdināt sev uz kakla. Ļoti stipri izpaužas greizsirdība. Jāsaprot, kad tam ir pamats un kad tas ir tikai izdomājums.
Jābūt harmonijā pašam ar sevi. Cenšanās žonglēt starp diviem pretrunīgiem spēkiem. Vajadzētu atrast zelta vidusceļu un pamēģināt noturēties līdzsvarā.
Smalka intuīcija, izsmalcināta uztvere. Iemācoties līdzjūtību, sapratni, ar to var palīdzēt apkārtējiem, nezaudējot sevi.
Brieduma Skaitlis – 3.
Pirmajā ciklā. Pašizteikšanās un prieks. Atklājas spējas mākslā, literatūrā. Jāmācās izteikt savas domas, paust savu radošo darbību draugu pulkā. Var nodoties pasaulīgai dzīvei.
Otrajā ciklā. Jāmācās pieiet situācijām nestandarta veidā, jāizmēģina radošās profesijas, īpaši tādas, kas prasa sevi izteikt ar vārdu palīdzību, piemēram, žurnālistika.
Trešajā ciklā. Daudz saskarsmes iespēju, jāmācās balstīties uz esošajām tradīcijām. Viss atkarīgs no tā, cik adekvāti izsaka savu iekšējo impulsu.
Virsotnes Skaitlis – 8.
Periods, kad iegūst varu un sajūt personīgo spēku.
Būtisks progress biznesā un finanšu lietās. Rodas iespēja iepazīties ar naudu, spēku un varu. Dabiska ietekme uz citiem, pakļaušana ar savas pievilcības spēku vai gribasspēku.
Apgūst reālistisku pieeju darbam, emocijas atstājot malā. Periods, kad priekšplānā ir godkāre, konkurence, tiekšanās pēc pilnības. Bieži galvenais darba instruments ir nauda un māka ar to rīkoties. Nereti pierāda sevi zinātnes vai mākslinieciskā sfērā.
Periodā var sākt lielu biznesu, kāpt pa karjeras kāpnēm, gūt panākumus, atzīšanu. Mājas dzīve nav tik svarīga, galvenais ir karjera, panākumi.
Nedrīkst ļauties vājumam, tomēr jācenšas izvairīties no pārmērīga materiālisma un bezjūtības.
Gaidāmi lieli tēriņi, taču prātīga finanšu lietu pārvalde kopā ar cītīgu darbu atnes materiālu atdevi un morālo gandarījumu par labi paveiktu darbu.
Nevajadzētu paļauties tikai uz veiksmi, rūpīgi jāpārbauda visi fakti.
Galvenais ir kļūt par autoritāti, saprast savu patieso spēku un izmantot to kopējam labumam.
1. periodā.
Agri iegūst varu un vēlēšanos izcelties, mācās izrīkot cilvēku likteņus un ieņemt līdera pozīcijas. Var būt kompānijas līderis, izvēloties attiecīgu profesiju.
Veido karjeru. Cenšas saņemt pienācīgu atalgojumu. Grib justies piederīgs pie sabiedrības elites. Izvēlas praktiskus dzīves orientierus. Saprot, ka nepieciešama izglītība, bet nepārdzīvo, ja kādu iemeslu dēļ nav iespējams apgūt zināšanas. Noteikti meklē iespējas labi pelnīt.
No bērna var negaidīt maigumu. Piemīt personības magnētisms, tādēļ ko prasa, to arī dabū.
2., 3. periodā.
Profesionālu sasniegumu periods. Neatlaidīgi dodas uz augstiem amatiem, varu, ietekmi uz cilvēkiem. Labs laiks jaunu organizatorisko un vadības prasmju iegūšanai. Šajā laikā kļūst par reālistu, tiecas pēc īstiem mērķiem un rezultātiem, izvēlas praktiskus orientierus, tiecas nodarboties ar tādām lietām, kas ir izdevīgas vai dod priekšrocības. Sāk apzināties naudas un materiālu labumu garšu.
Spēj piedalīties dažādās intrigās pat tad, ja citos periodos tas nebija raksturīgi. Kāpjot augšup pa karjeras kāpnēm un palielinot savu bagātību, nevajadzētu aizmirst par ģimeni un tuviem cilvēkiem.
4. periodā.
Reti tiek dota iespēja doties atpūtā, un arī pats nevēlas atstāt savas pozīcijas.
Nevēlas šķirties no varas un virsotnēm, kas iegūtas iepriekšējos gados. Cenšas saglabāt vadošo lomu un strādāt, neskatoties uz vecumu. Mērķi šajā periodā var būt vairāk diženi nekā materiāli, un gūt rezultātu palīdz pārliecība, centība un cītīgs darbs.
Ja nav astoņnieka Numeroloģiskajā kodā, bet spēcīgs 3 un 6 – var šķist ļoti sarežģīts uzdevums apgūt Astoņnieka Virsotni. Neprasme novērtēt tās iespējas, kuras piedāvā dzīve. Ja tomēr aptver un tiek galā, bonusā nāk ievērojams gribasspēks.
Pārbaudījumu Skaitlis – 6.
Atbildības laiks par tuviniekiem, radiniekiem. Var rasties apgrūtinoša sajūta ģimenes attiecību dēļ.
Mīlestības idealizācija, par ko nākas bargi maksāt. Grūti izteikt pateicības un atzinības vārdus tuviniekiem, jo trūkst iecietības. Prasīgums, komandēšana un vēlme, lai viss notiktu pēc paša ieskatiem. Lielās rūpēs par citiem nespēj ieraudzīt savas dzīves skaistumu un harmoniju.
Visi tuvie cilvēki kļūst par skolotājiem. Skolotājs Sešnieks kā pārbaudījumuvar piespēlēt ģimenes krīzi, strauju vēsumu attiecībās. Kāds no tuviniekiem var kļūt neprātīgi egoistisks un nervozs. Uzdevums – nekļūt tādam pašam un nenovērsties no visas pasaules.
Iespējama vecāku šķiršanās vai saspīlēta atmosfēra ģimenē. Viens no šķiršanās iemesliem ir bērnu audzināšana. Grūti noturēt emocionālu līdzsvaru, nav harmonijas, nav veselības.
Var gadīties grūtības nekustama īpašuma pirkšanā. Nedrīkst nocietināties un justies kā neveiksminieks, bet jācenšas dzīvi izveidot ērtāku un patīkamāku atbilstoši esošajiem apstākļiem.
Nepieciešams atrast apmierinājumu kalpošanā citiem, dot, neko negaidot pretī, atrast līdzsvaru starp pienākumiem pret ģimeni un pašam pret sevi. Jāmācās ar visiem sadarboties.
Brieduma Skaitlis – 1.
Pirmajā periodā. Aktīvs cikls, var būt panākumi neatkarības iegūšanā, pārliecībā par sevi, bet tajā pašā laikā var justies vientuļš vai ne tāds kā citi. Cilvēks mācās atrasties pirmajās rindās, mācās uzvarēt, pastāvēt par to, kam tic.
Otrajā periodā. Apkārtējie vairāk uzticas, var kļūt par līderi vai veiksmīgu biznesmeni, taču vajadzēs uzzināt, kas ir vientulība un ka cilvēki ir ļoti dažādi.
Trešajā periodā. Rodas pašpārliecinātība un lepnums. Ir iespējas darbā atrast jaunus paņēmienus, saglabāt neatkarību un strādāt pie sevis izzināšanas.
Virsotnes Skaitlis – 3.
Svarīga pašizteikšanās. Daudz emociju, iztēles un radošā gara. Mācās priecāties par dzīvi, atrast nestandarta risinājumus, izklāstīt savas domas un komunicēt ar apkārtējiem. Periodam piemīt dabiska tieksme pievilkt naudu un vieglu dzīvi, tādēļ cilvēks var justies apspiests, strādājot uzņēmumā, kur stingri jāievēro darba grafiks. Disciplīna var kļūt par aktuālu problēmu.
Visās dzīves jomās vajadzīgs demonstrēt optimismu un pozitīvu attieksmi.
Ļoti romantisks laiks – iemīlas pats un patīk arī citiem. Iespējama laulības noslēgšana, taču tā, visdrīzāk, nebūs pārāk noturīga, jo ir vēlme vairīties no atbildības un dot priekšroku dzīves svinēšanai.
1. periodā.
Kopš bērnības ir iespējas attīstīt savus radošos talantus, bet, tā kā trijniekam nepatīk disciplīna un pacietīga darbošanās, daudzi tā arī neizmanto savu potenciālu. Tāpēc bērnam jāliek un jāpiespiež darīt to, kas patīk. Ja viņš netiek kontrolēts, daudz laika tiek izšķiests pļāpām, paviršām izklaidēm. Vajadzīga vecāku palīdzība, lai atrastu ceļu dzīvē sevis realizēšanai. Tiek daudz kas izmēģināts, kamēr atrod īsto nodarbošanos.
2., 3. periodā.
Laiks strādāt ar emocijām un iemācīties izteikt to, kas uz sirds. Uzplaukst talanti, panākumi karjerā. Darbības sfēras, kas saistītas ar saskarsmi (žurnālists, rakstnieks, aktieris), no kā tiek gūts emocionāls apmierinājums. Paaugstināts romantisms noved pie mīlas trijstūra. Lai izvairītos no šādām situācijām, labāk laiku veltīt mācībām.
4. periodā.
Noslēdzošais etaps ir radošs un prieka pilns, persona ilgi saglabā jauneklīgu jūtu svaigumu. Periods piedāvā daudz prieka no saskarsmes ar draugiem, dzīves baudīšanas un radošas pašizteikšanās. Vajadzēs daudz komunicēt, piekopt kustīgu dzīvesveidu, neizjūtot finansiālas problēmas. Var rakstīt memuārus vai kādu citu darbu, kas atspoguļo bagāto dzīves pieredzi. Labi apgūt jaunas zināšanas.
Ja trijnieka nav Numeroloģiskajā kodā: iespējams, nebūs viegli rīkoties brīvi, bez šabloniem un priekšrakstiem. Meklējot īsto dzīves nodarbošanos, kas patīk, var iztērēt daudz laika un enerģijas veltīgi. Var parādīties tieksme uz depresiju un negatīva attieksme pret dzīvi.
Pārbaudījumu Skaitlis – 4.
Nauda, laiks un jebkādi citi ierobežojumi – šā perioda skolotāji. Neorganizētība, nekārtība, nepraktiskums, fantazēšana par projektiem, iespējām, kas nākotnē neko lielu nenozīmēs. Novest projektus līdz galam ir ļoti grūti.
Spējas praktiski organizēt, bet tās jāattīsta. Jāmācās cienīt disciplīnu, kārtību, organizētību, taupību, praktiskumu un cītīgu darbu.
Dažādi ierobežojumi, tajā skaitā vārga veselība. Nevajadzētu satraukties, dzīvojot ierobežojumu ietvaros, jācenšas pārvarēt nepacietību, spītību, taisnošanos.
Jāvairās no vieglas naudas pelnīšanas iespējām, azarta. Nekas nenāks bez piepūles, jebkurš panākums būs saspringta darba rezultāts.
Var brukt ģimene, jukt bizness, pasliktināties veselība. Nodzeršanās draudi, ja zaudē stabilitāti un zūd mērķi.
Brieduma Skaitlis – 7.
Pirmajā ciklā. Sapratne. Akcents uz mācībām, iemaņu apguve zinātnē, tehnikā, intelektuālajā un reliģiozajā sfērā. Pastiprinās intuīcija, attīstās gudrība. Var justies kā baltā vārna. Saredz sabiedrības slēpto pusi, tamdēļ grūti pret dzīvi attiekties vienkārši.
Otrajā ciklā. Savstarpējās attiecības prasa jūtīgu partneri, jo lielākā daļa laika būs veltīta vientulībai. Iespējams darbs slepenās iestādēs, ar indīgām vielām, bīstamu tehniku. Var būt intensīvs mācību darbs. Aizraušanās ar okultām zinātnēm.
Trešajā ciklā. Vēlme savās zināšanās un gudrībā dalīties ar citiem, tos mācot, konsultējot un atbalstot. Mācās atšķetināt samezglojumus. Garīgā attīstība un mierīgs sevis analizēšanas un zināšanu gūšanas laiks – un ļaudis nāk pēc padomiem.
Virsotnes Skaitlis – 1.
Šā perioda laikā jācenšas iegūt neatkarību, drosmi, uzņēmību, pašpārliecinātību un individualitāti. Šajā dzīves etapā tas ir galvenais mērķis, jo visas situācijas un ceļā sastaptie cilvēki kļūst par skolotājiem, kas palīdz virzīties uz neatkarību.
Savu iespēju intensīvs izzināšanas periods.
1. periodā.
Norāda uz nepieciešamību kļūt patstāvīgam jau no agras bērnības. Piedāvātās dzīves situācijas mācīs pašam pieņemt lēmumus un par tiem arī atbildēt, nebalstīties uz palīgiem, bet darboties patstāvīgi, savus soļus rūpīgi apdomājot.
2., 3. periodā.
Mācās līderismu un apgūst visas līderim nepieciešamās iemaņas – godīgumu, vērīgumu, drosmi, neatlaidību un noteiktību. Tas dod lielisku iespēju izciliem sasniegumiem. Līdera īpašības palīdz iegūt prasmi vest aiz sevis cilvēkus. Uzsāk savu biznesu vai arī izvēlas darbu, kas dotu lielu patstāvību. Bieži norāda uz pilnīgu karjeras maiņu.
4. periodā.
Iespējams, pēkšņi var nolemt nodarboties ar pavisam ko jaunu, tādu, kas patiešām raisa interesi. Kā jau nobrieduša personība, balstoties uz savu pieredzi, var atļauties palikt sev un savām idejām uzticīgs.
Pārbaudījumu Skaitlis – 4.
Nauda, laiks un jebkādi citi ierobežojumi – šā perioda skolotāji. Neorganizētība, nekārtība, nepraktiskums, fantazēšana par projektiem, iespējām, kas nākotnē neko lielu nenozīmēs. Novest projektus līdz galam ir ļoti grūti.
Spējas praktiski organizēt, bet tās jāattīsta. Jāmācās cienīt disciplīnu, kārtību, organizētību, taupību, praktiskumu un cītīgu darbu.
Dažādi ierobežojumi, tajā skaitā vārga veselība. Nevajadzētu satraukties, dzīvojot ierobežojumu ietvaros, jācenšas pārvarēt nepacietību, spītību, taisnošanos.
Jāvairās no vieglas naudas pelnīšanas iespējām, azarta. Nekas nenāks bez piepūles, jebkurš panākums būs saspringta darba rezultāts.
Var brukt ģimene, jukt bizness, pasliktināties veselība. Nodzeršanās draudi, ja zaudē stabilitāti un zūd mērķi.